Geplaatst op: 11-08-2016

Otravo neemt Country Manager België aan

Otravo neemt Country Manager België aan

Online reisorganisatie Otravo – bekend van merken als Vliegtickets.nl, Schipholtickets.nl en WTC timmert zowel in Nederland als in België aan de weg. Het bedrijf heeft een Country Manager aangenomen voor België, te weten Ingeborg Gillegot. Zij zal zich bezighouden met het uitbouwen van de reisorganisatie op de Belgische markt.


Marktexpansie België

Otravo, dat met het label Vliegtickets.be al bekend is in België, wil haar belang uitbreiden. Waar voorheen alle activiteiten vanuit Nederland werden uitgevoerd, zal de Belgische Ingeborg Gillegot een eigen team opzetten met aparte partners. Otravo heeft bij de invulling van de functie specifiek gekozen voor Ingeborg die uitgebreide kennis heeft van de Belgische markt. Hierdoor kunnen goede lokale samenwerkingspartijen worden gevonden en kan de dienstverlening worden geoptimaliseerd naar een next level. Ingeborg: "Otravo heeft internationale groeiambities, waaronder het vergroten van het marktaandeel in België. Om dit te kunnen verwezenlijken is het belangrijk dat onze diensten goed aansluiten op het lokale landschap. Door mijn ervaring en mijn kennis van de reisindustrie heb ik genoeg handvatten om hier invulling aan te geven.”


Over Ingeborg Gillegot

Ingeborg Gillegot heeft ruime ervaring in de reisbranche, onder andere als Area Manager East Africa bij Brussels Airlines, Director of Sales bij BMI Regional en Head of Commercial bij VLM Airlines. Ingeborg: "Ik ben heel ambitieus. Ik ben leergierig en zet graag dingen op de rails. Otravo is in volle bloei en groeiend. Het feit dat ik de mogelijkheid krijg om op mijn eigen manier richting te geven aan verdere expansie spreekt mij erg aan.” Zij heeft als doelstelling gekregen Otravo in België binnen een jaar neer te zetten als een solide bedrijf met een team van circa tien man en een eigen kantoor. Binnen vijf jaar moet Otravo een gedegen alternatief zijn voor traditionele Belgische reisorganisaties en bekend staan als betrouwbare online travel agency met top service en state of the art technology.


Internationale markt

Otravo, afgelopen december nog winnaar van de award ‘Innovative Entrepreneurship’, heeft onlangs haar eerste internationale overname gedaan. Afgelopen juli, kort nadat Waterland een belang kreeg in het bedrijf, nam zij de Scandinavische online reisorganisatie Flygstolen over. Begin 2016 werd Schipholtickets.nl al aan het portfolio toegevoegd.

Trefwoorden: reisbranche,

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

31/12/24
Klimrijk Brabant breekt alle records: 50.665 bezoekers in 2024
Het was een jaar om nooit te vergeten voor Klimrijk Brabant. Het klimbos in Veldhoven heeft 2024 afgesloten met een ongekend bezoekersrecord: maar liefst 50.665 avonturiers hebben de klim uitdagingen aangenomen
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Beekse Bergen breekt record met 1,5 miljoen bezoekers
Safaripark Beekse Bergen heeft een mijlpaal bereikt: het park heeft afgelopen jaar maar liefst 1,5 miljoen bezoekers mogen ontvangen. Dit is een recordaantal voor het dierenpark, dat bekend staat om zijn unieke safaribeleving.
23/12/24
Hoe kom je aan het geld om te investeren in je bedrijf
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...
20/12/24
DierenPark Amersfoort opent nieuwe Chimpanseevallei
DierenPark Amersfoort heeft de deuren geopend van haar nieuwste themagebied: de Chimpanseevallei. Bezoekers kunnen nu oog in oog staan met deze bijzondere primaten in een volledig vernieuwde omgeving.
06/12/24
Beekse Bergen opent tropisch binnenspeelparadijs: Speelland Indoor
Beekse Bergen breidt deze winter uit met een nieuwe attractie: Speelland Indoor. Speelland Indoor bevindt zich op het terrein van Speelland Beekse Bergen, waar bezoekers in het voorjaar en de zomer kunnen genieten van dagrecreatie rond het Victoriameer.
04/12/24
Laatste maand om subsidie voor cyberweerbaarheid aan te vragen: vrijetijdssector loopt achter
Meer dan de helft van het budget voor de subsidieregeling ‘Mijn Cyberweerbare Zaak’ is inmiddels aangevraagd. Maar weinig aanvragen komen uit horeca, cultuur en recreatie. Nog tot en met 31 december 2024 kunnen bedrijven een aanvraag doen.
04/12/24
Exclusief voor leden
Toegankelijk maken collectie kost 5 jaar
De komende vijf jaar werkt attractie en mediamuseum Beeld & Geluid, in samenwerking met een aantal partijen, aan het toegankelijker maken van zijn collectie. Het zogeheten TACIT onderzoeksproject, gefinancierd door de NWO met 3,2 miljoen euro, ontwikkelt innovatieve technologieën die informatie toegankelijker maakt voor mensen met een auditieve, visuele en cognitieve beperking.