Geplaatst op: 01-09-2016
Auteur: Marc Gerlings

Weerribben houdt marketingactie met winkelketen Ekoplaza

Weerribben houdt marketingactie met winkelketen Ekoplaza

Met als motto ‘Pak je kans’ gaan klanten van Ekoplaza de komende twee weken bij aankoop van een Weerribben Zuivel product kans maken op een uitje in de Weerribben. Met overhandiging van de eerste actiekaart is de winactie dinsdag 30 augustus van start gegaan. De samenwerking van Ekopaza, Weerribben Zuivel en WaterReijk Marketing moet bijdragen aan de bekendheid van het Nationaal Park Weerribben-Wieden, het gebied waar de koeien van Weerribben Zuivel grazen.


Er zijn tien uitjes met overnachting samengesteld door ondernemers uit de Overijsselse regio. Deelnemers kunnen zelf kiezen welk uitje het beste bij ze past. Zo zijn er relax-arrangementen, Smulpapen-uitjes, sportieve uitjes en uitjes voor echte natuurliefhebbers samengesteld.

"Deze mooie regio heeft zoveel te bieden, voor ieder wat wils” zegt Oeds van den Berg van Recreatiecentrum de Kluft. Oeds draagt met zijn bedrijf ook bij aan de consumentenactie van Weerribben Zuivel en Ekoplaza. Nieuwsgierig naar de tien unieke uitjes in Nationaal Park Weerribben-Wieden? Je kan ze bekijken via de actiewebsite: www.weerribbenactie.nl.


Ekoplaza en Weeribben Zuivel
Ekoplaza is de grootste biologische supermarktketen van Nederland. Aan de rand van Nationaal Park Weerribben-Wieden, ligt de zuivelboerderij van familie De Lange. Weerribben Zuivel heeft er voor gekozen het bedrijf aan te passen aan de omgeving: extensieve, biologische veehouderij, met daarnaast een ambachtelijk zuivelfabriekje. Met meer dan 30 producten hebben ze een veelzijdig assortiment zoals o.a. vla, yoghurt, kwark en natuurlijk melk.

CELTH





||| Nieuws |||

07/02/25
Staatssecretaris pleit voor middentarief btw
Het kabinet heeft op verzoek van het parlement alternatieven in kaart gebracht voor de btw-verhoging op cultuur, media en sport. Opeens tovert staatssecretaris Van Oostenbruggen een middentarief uit zijn hoed.
06/02/25
Nederlands verblijfstoerisme groeit naar 61 miljoen gasten in 2035
In 2035 zal Nederland naar verwachting 61 miljoen verblijfsgasten ontvangen, 24% meer dan in 2023. Ons land kan dan rekenen op 12 miljoen extra gasten.
31/01/25
Exclusief voor leden
Groei Nederlands verblijfsbezoek zwakt af
Het Nederlands verblijfstoerisme, zowel binnenlands als buitenlands, groeit in 2025 naar verwachting met 2,5% naar 52 miljoen verblijfsgasten. Dit is een daling ten opzichte van de gemiddelde groei van 5% per jaar in de periode 2012-2019.
28/01/25
Villa for You boekt recordomzet
Vakantiehuisaanbieder Villa for You heeft in 2024 een recordomzet van 50 miljoen euro behaald, een groei van 40% ten opzichte van 2023. Deze groei is mede te danken aan de stijgende vraag naar flexibele vakanties en unieke verblijven zoals luxe chalets en authentieke landhuizen.
28/01/25
Exclusief voor leden
VNG: Permanente bewoning van recreatiewoningen moet lokaal maatwerk blijven
Het al dan niet toestaan van permanente bewoning van recreatiewoningen moet een lokale afweging blijven, aldus de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG). Gemeenten kunnen dit in overleg met eigenaren en bewoners van vakantieparken bepalen. De VNG roept de Tweede Kamer op om tegen het voorstel voor landelijke regie te stemmen.
27/01/25
Populariteit lenen voor vakantiehuisje brokkelt af
Recreatiewoningen blijven populair als leendoel, maar het aantal leningen en leenbedragen neemt af. Wat betekent dit voor consumenten?
24/01/25
Camperbeurs Brabant blijft na eerste succes
De eerste editie van de Camperbeurs in Autotron Rosmalen trok afgelopen weekend meer dan 11.000 bezoekers en was volledig uitverkocht. Het evenement vond plaats op zaterdag 18 en zondag 19 januari en overtrof alle verwachtingen.
24/01/25
Marketing Groningen maakt camperroute
Waarschijnlijk is Marketing Groningen de eerst dmo die een camperroute maakt. De 6-daagse route leidt je van de stad Groningen helemaal langs de parels van de provincie.

||| Agenda |||

06/02/25 t/m 10-02-25
06/02/25 t/m 10-02-25: Studiereis Lapland
HISWA-RECRON organiseert een exclusieve inspiratiereis voor leden naar Lapland om nieuwe inzichten t...
12/02/25 t/m 13-02-25
12/02/25 t/m 13-02-25: Recreatie Next Level: dé next step naar inspiratie & kennis voor de recreatieprofessional
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
24/03/25
24/03/25 t/m 24-03-25: 2Daagse Glamping Inspiratiereis
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert van maandag 24 maart 2025 tot en met d...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...