Weerribben houdt marketingactie met winkelketen Ekoplaza
Met als motto ‘Pak je kans’ gaan klanten van Ekoplaza de komende twee weken bij aankoop van een Weerribben Zuivel product kans maken op een uitje in de Weerribben. Met overhandiging van de eerste actiekaart is de winactie dinsdag 30 augustus van start gegaan. De samenwerking van Ekopaza, Weerribben Zuivel en WaterReijk Marketing moet bijdragen aan de bekendheid van het Nationaal Park Weerribben-Wieden, het gebied waar de koeien van Weerribben Zuivel grazen.
Er zijn tien uitjes met overnachting samengesteld door ondernemers uit de
Overijsselse regio. Deelnemers kunnen zelf kiezen welk uitje het beste bij ze
past. Zo zijn er relax-arrangementen, Smulpapen-uitjes, sportieve uitjes en
uitjes voor echte natuurliefhebbers samengesteld.
"Deze mooie regio heeft zoveel te bieden, voor ieder wat wils” zegt Oeds van
den Berg van Recreatiecentrum de Kluft. Oeds draagt met zijn bedrijf ook bij
aan de consumentenactie van Weerribben Zuivel en Ekoplaza. Nieuwsgierig naar de
tien unieke uitjes in Nationaal Park Weerribben-Wieden? Je kan ze bekijken via
de actiewebsite: www.weerribbenactie.nl.
Ekoplaza en Weeribben
Zuivel
Ekoplaza is de grootste biologische supermarktketen van Nederland. Aan de rand
van Nationaal Park Weerribben-Wieden, ligt de zuivelboerderij van familie De
Lange. Weerribben Zuivel heeft er voor gekozen het bedrijf aan te passen aan de
omgeving: extensieve, biologische veehouderij, met daarnaast een ambachtelijk
zuivelfabriekje. Met meer dan 30 producten hebben ze een veelzijdig assortiment
zoals o.a. vla, yoghurt, kwark en natuurlijk melk.