Geplaatst op: 05-09-2016
Auteur: Marc Gerlings

Programma Leisure Business Days in Venray definitief

Programma Leisure Business Days in Venray definitief

Sinds het voorjaar van 2016 werd gewerkt aan het programma van sprekers en stands voor het vakevenement Leisure Business Days. De beursorganisatie meldt dat het programma definitief is vastgesteld. Alle nationale en internationale sprekers voor het tweedaagse congres Leisure Business Days op 5 en 6 oktober 2016 in Evenementenhal Venray zijn bekend. Zij geven presentaties over projecten die binnensteden, parken en evenementen op de kaart hebben gezet. Daarnaast breidt het congres uit met een bruisende feestavond.


Het congres voor de dagrecreatie telt een flink aantal gerenommeerde sprekers uit binnen- en buitenland, als Charles Read van Blooloop, Paddy Dunning van ‘The Gaint’, Pierre-Camille Buffard van het Franse Indoor Parcs, Asko Alanen van Lappset, Helmut Wachowiak (CentrO Oberhausen), Erik Struijlaart van G32 Stedennetwerk en Tanya Griffiths van Kay Elliot Architects.


Van concept tot experience
Onderwerpen en thema’s als Customer Relationship Management, virtual reality, conceptontwikkeling, branding, citymarketing, ‘vastgoed en marketing’ en de ‘experience economy’ worden belicht op dit congres.


Twee dagen twee thema’s

Op de eerste dag is het kennisprogramma van Leisure Business Days gefocust op ‘innovatie en inspiratie’, onder de noemer Leisure Factory of Inspiration. Op dag twee is het thema ‘Leisure & Retail’, waarbij creatieve en kansrijke leisure oplossingen voor de revitalisering van binnensteden en winkelcentra centraal staan. Het volledige programma met alle sprekers en onderwerpen is te vinden op www.leisurebusinessdays.com.

Kennismarkt en avondprogramma met dinershow
Aansluitend op dag één vindt er een bruisende feestavond plaats met veel entertainment, zoals een lichtshow, dj’s en een sprookjesachtige show. Ook is er gedurende het congres een kennismarkt waar verschillende partners werkzaam in de dagrecreatiebranche, retail, horeca en vastgoed zich presenteren. Geïnteresseerden die ook als partner aanwezig willen zijn op de kennismarkt, kunnen hun stand boeken via www.leisurebusinessdays.com.

Online kaartverkoop congres
Kaarten voor het congres zijn inmiddels te bestellen viawww.leisurebusinessdays.com. Er zijn verschillende tickets te bestellen. Zo is er een congrespas voor toegang tot beide dagen inclusief feestavond. Maar er zijn ook tickets voor één specifieke dag te bestellen of alleen een ticket voor de feestavond. Alle prijzen zijn ook te vinden op de website.
Trefwoorden: leisure, experience, innovatie

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Beekse Bergen breekt record met 1,5 miljoen bezoekers
Safaripark Beekse Bergen heeft een mijlpaal bereikt: het park heeft afgelopen jaar maar liefst 1,5 miljoen bezoekers mogen ontvangen. Dit is een recordaantal voor het dierenpark, dat bekend staat om zijn unieke safaribeleving.
23/12/24
Hoe kom je aan het geld om te investeren in je bedrijf
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...
20/12/24
DierenPark Amersfoort opent nieuwe Chimpanseevallei
DierenPark Amersfoort heeft de deuren geopend van haar nieuwste themagebied: de Chimpanseevallei. Bezoekers kunnen nu oog in oog staan met deze bijzondere primaten in een volledig vernieuwde omgeving.
06/12/24
Beekse Bergen opent tropisch binnenspeelparadijs: Speelland Indoor
Beekse Bergen breidt deze winter uit met een nieuwe attractie: Speelland Indoor. Speelland Indoor bevindt zich op het terrein van Speelland Beekse Bergen, waar bezoekers in het voorjaar en de zomer kunnen genieten van dagrecreatie rond het Victoriameer.
04/12/24
Laatste maand om subsidie voor cyberweerbaarheid aan te vragen: vrijetijdssector loopt achter
Meer dan de helft van het budget voor de subsidieregeling ‘Mijn Cyberweerbare Zaak’ is inmiddels aangevraagd. Maar weinig aanvragen komen uit horeca, cultuur en recreatie. Nog tot en met 31 december 2024 kunnen bedrijven een aanvraag doen.
04/12/24
Exclusief voor leden
Toegankelijk maken collectie kost 5 jaar
De komende vijf jaar werkt attractie en mediamuseum Beeld & Geluid, in samenwerking met een aantal partijen, aan het toegankelijker maken van zijn collectie. Het zogeheten TACIT onderzoeksproject, gefinancierd door de NWO met 3,2 miljoen euro, ontwikkelt innovatieve technologieën die informatie toegankelijker maakt voor mensen met een auditieve, visuele en cognitieve beperking.
29/11/24
Exclusief voor leden
Tweede editie van Light Safari na eerste succesvolle editie
De tweede editie van Light Safari in Safaripark Beekse Bergen is van start gegaan. Vorig jaar trok het evenement meer dan 185.000 bezoekers en dit jaar belooft het nog spectaculairder te worden.