Geplaatst op: 08-09-2016
Auteur: Marc Gerlings

Hotel Preston Palace sponsor multi sport evenement

Hotel Preston Palace sponsor multi sport evenement

Op zondag 18 september 2016 is de Almelo Allee, een sportief buitenevenement in de directe omgeving van Preston Palace. Preston Palace is sponsor en neemt met maar liefst twee teams deel aan de vijf kilometer hardloopwedstrijd.


Het all-in hotel en uitgaanscentrum verwelkomt jaarlijks meer dan 325.000 unieke gasten. Preston Palace, de grootste verblijfsverschaffer van Overijssel, én haar 500 medewerkers, zijn daarmee een belangrijke promotor van de stad Almelo. Om ook het mooie buitengebied van Almelo te promoten, sponsort Preston Palace de Almelo Allee.

Preston Palace Wandeltocht
Almelo Allee is hét sportieve evenement in de 'achtertuin' van Preston Palace, die er voor zorgt dat de 'Almelose groene longen' meer bekendheid krijgen in de regio. Preston Palace verbindt haar naam aan de wandeltocht, die op 18 september start bij het toekomstige Gravenloo, een ambitieus en toekomstig buitenproject van Preston Palace. Afhankelijk van de ontwikkelingen in de stijgende lokale overheidslasten (waaronder toeristenbelasting en WOZ), verwacht Preston Palace met Gravenloo, binnen enkele jaren, 40 extra arbeidsplaatsen te creëren. De stijgende lokale overheidslasten hebben voorlopig nog geen consequenties voor de sponsoring van de Almelo Allee.

Samenwerking en doorzettingsvermogen
De mascottes Preston & Alice moedigen de deelnemers van de Kids-Run aan en het promotieteam bemant een stand op het event-plein. Meerdere bedrijventeams verschijnen aan de start en de Amerikaanse Schoolbus van Preston Palace vervoert de deelnemers. Het evenement krijgt voor wat betreft de promotie tevens ondersteuning van de marketingafdeling van Preston Palace. Een sportieve uitdaging waar doorzettingsvermogen een vereiste is om succes te behalen. De medewerkers van Preston Palace bundelen hun krachten en promoten groen en gezondheid, samen met de organisatie van Almelo Allee.

Trefwoorden: wandelen, sport, sponsor, sponsoring, hardlopen, buitengebied

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
20/12/24
De Brabantse Winter keert terug met meer glitter en glamour
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
13/12/24
Minder diversiteit ondanks meer optredens op festivals
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.