Geluk kun je meten
Interview met onderzoeker Ondrej Mitas
Bedrijven in recreatie en toerisme hebben
uiteindelijk allemaal hetzelfde doel. Ze willen dat hun gasten tijdens het
bezoek of verblijf gelukkig zijn of minstens gelukkiger worden dan anders zodat
ze terug komen en hun gelukkige ervaringen delen met anderen. We willen kortom met
z’n allen een beetje geluk brengen in het leven van onze gasten. Dan is het
bijzonder dat we weinig weten van geluk en geluk zelden of nooit meten bij onze
gasten. Uitgedrukt in een rapportcijfer weten we precies tot achter de komma
hoe tevr...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Onderzoek
Trefwoorden: onderzoek, toerisme, vakantiegangers, geluk