Geplaatst op: 14-09-2016
Auteur: Marc Gerlings

Dam tot Damloop start van Zaanstad campagne

Dam tot Damloop start van Zaanstad campagne

Het komende weekend vinden de vier Dam tot Dam evenementen plaats. Tijdens het grootste sportieve weekend van Nederland komen in totaal 83.000 sporters in actie. Organisator Le Champion verwacht dat er zo’n 250.000 toeschouwers naar Amsterdam en Zaandam komen, om de wandelaars, fietsers en hardlopers op weg naar hun finish aan te moedigen. Het is meteen ook de start van een promotiecampagne van Zaandam.


Het weekend begint op zaterdag 17 september op de Dam in Amsterdam, vanwaar 16.000 wandelaars van start gaan voor hun Dam tot Dam Wandeltocht. Vervolgens staan er direct na zonsondergang 13.000 hardlopers in de startvakken klaar voor de Damloop by night in Zaandam. Een dag later op zondag 18 september is de Dam in Amsterdam opnieuw het decor voor de start en finish van de Dam tot Dam FietsClassic met 5.000 deelnemers. De 4.000 kinderen die meedoen aan de Mini Dam tot Damlopen, zijn misschien wel het meest trots op hun prestatie. Tot slot lopen 45.000 hardlopers van Amsterdam naar Zaandam tijdens de Dam tot Damloop.

Campagne 'IedereenwilnaarZnstd.nl'

In het kader van het Dam tot Dam Weekend heeft de gemeente Zaanstad de campagne ‘IedereenwilnaarZnstad.nl’ gelanceerd. Het sportieve weekend is een van de hoogtepunten van Stad aan de Zaan, de vlag waaronder Zaanse topevenementen worden gepromoot. Met de campagne willen ...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: citymarketing, campagne, Amsterdam, Zaanstad

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

12/11/24
Onderhandelingsresultaat over nieuwe Horeca-cao
De nieuwe Horeca-cao is definitief en gaat per 1 januari 2025 in en loopt tot en met 31 december 2026. Vandaag, 12 november, wordt bekend of ook de leden van de CNV hebben ingestemd met de cao.
11/11/24
Exclusief voor leden
Innovatie is sleutel tot de toekomst van hotels
Bijna de helft van de logiesverstrekkers kampt met personeelstekorten. Hierdoor wordt innovatie in de hotelsector onvermijdelijk. Traditioneel hechten hotels veel waarde aan persoonlijke service en zijn vaak terughoudend met technologie. Echter, door de aanhoudende personeelstekorten is automatisering noodzakelijk geworden.
11/11/24
29% van de vrouwelijke werknemers in horeca ervaart ongewenst gedrag
Werknemers in zorg en horeca ervaren het vaakst ongewenst gedrag op het werk, zoals seksuele aandacht, intimidatie, lichamelijk geweld of pesten.
08/11/24
Exclusief voor leden
Postillion Hotels wint it-award
Postillion Hotels heeft op woensdag 6 november de Cvent Excellence Award Europe gewonnen in de categorie Portfolio Powerhouse.
07/11/24
Exclusief voor leden
Bedrijfsplanning makkelijker door AI
Vandaag is de lancering van Barbara, een Graph-AI planningssysteem dat de personeelsplanning voor bedrijven verandert. van een 20-uur durende weektaak naar een proces van 15 minuten.
06/11/24
Ondernemers vrijetijdssector minder positief
Nederlandse ondernemers zijn minder positief dan een jaar eerder. Toch verwachten ze in 2025 te investeren en de personeelssterkte. Het ondernemers vertrouwen is in Nederland onverminderd licht negatief. Hoe zit het in de vrijetijdssector?
06/11/24
Exclusief voor leden
Hotelplatform Mews snelst groeiende bedrijf van Nederland
Het hotelplatform Mews heeft de Golden Scaler Award gewonnen tijdens de jaarlijkse Top 250 Awards-ceremonie. Deze prijs betekent dat Mews als het snelst groeiende bedrijf van Nederland wordt gezien.
05/11/24
Exclusief voor leden
Deuren open NH Collection Gent na forse renovatie
Na een ingrijpende renovatie opent NH Collection Gent opnieuw haar deuren. Dit hotel ligt tegenover het Stadhuis, in het oude stadshart van Gent.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.