Geplaatst op: 14-09-2016
Auteur: Marc Gerlings

Dam tot Damloop start van Zaanstad campagne

Dam tot Damloop start van Zaanstad campagne

Het komende weekend vinden de vier Dam tot Dam evenementen plaats. Tijdens het grootste sportieve weekend van Nederland komen in totaal 83.000 sporters in actie. Organisator Le Champion verwacht dat er zo’n 250.000 toeschouwers naar Amsterdam en Zaandam komen, om de wandelaars, fietsers en hardlopers op weg naar hun finish aan te moedigen. Het is meteen ook de start van een promotiecampagne van Zaandam.


Het weekend begint op zaterdag 17 september op de Dam in Amsterdam, vanwaar 16.000 wandelaars van start gaan voor hun Dam tot Dam Wandeltocht. Vervolgens staan er direct na zonsondergang 13.000 hardlopers in de startvakken klaar voor de Damloop by night in Zaandam. Een dag later op zondag 18 september is de Dam in Amsterdam opnieuw het decor voor de start en finish van de Dam tot Dam FietsClassic met 5.000 deelnemers. De 4.000 kinderen die meedoen aan de Mini Dam tot Damlopen, zijn misschien wel het meest trots op hun prestatie. Tot slot lopen 45.000 hardlopers van Amsterdam naar Zaandam tijdens de Dam tot Damloop.

Campagne 'IedereenwilnaarZnstd.nl'

In het kader van het Dam tot Dam Weekend heeft de gemeente Zaanstad de campagne ‘IedereenwilnaarZnstad.nl’ gelanceerd. Het sportieve weekend is een van de hoogtepunten van Stad aan de Zaan, de vlag waaronder Zaanse topevenementen worden gepromoot. Met de campagne willen ...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: citymarketing, campagne, Amsterdam, Zaanstad

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

02/01/25
Miljoen euro voor Romeins Museum Heerlen
Het Thermen Museum in Heerlen krijgt een nieuwe toekomst. De provincie Limburg heeft een subsidie van 1 miljoen euro toegekend aan de gemeente Heerlen om het unieke erfgoed duurzaam te behouden en te ontwikkelen. Het museum gaat verder onder de naam Romeins Museum.
31/12/24
Erfgoedbeleving in kaart gebracht
Zijn Nederlanders in erfgoed geinteresseerd en welke interactie hebben ze ermee? Dat is in kaart gebracht door de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed (RCE) en het Kenniscentrum Immaterieel Erfgoed Nederland (KIEN).
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
20/12/24
Museum Arnhem sluit recordjaar af met meer dan 100.000 bezoekers
Museum Arnhem heeft een bijzonder succesvol jaar achter de rug. Met meer dan 100.000 bezoekers in 2024 heeft het museum een recordaantal bezoekers mogen verwelkomen.
11/12/24
Exclusief voor leden
RMO vaste zaal Oude Midden-Oosten vernieuwd
De permanente tentoonstelling ‘Het oude Midden-Oosten’ in het Rijksmuseum van Oudheden (Leiden) is vernieuwd en opent op 20 december de deuren voor publiek.
06/12/24
Exclusief voor leden
Ohoe chatbot beantwoordt vragen over erfgoed
Wie een vraag heeft over erfgoed, kunst of natuur kan die voortaan stellen aan Oehoe, de vriendelijke chatbot van de ErfgoedApp. Zo maakt FARO de ontdekking van erfgoed in de buurt nog laagdrempeliger en eenvoudiger.
06/12/24
Museum Prinsenhof Delft na 5 januari dicht
In de laatste maand vóórdat Museum Prinsenhof Delft op zondag 5 januari 2025 tijdelijk sluit voor een omvangrijke verbouwing en vernieuwing organiseert het museum een speciaal programma.
05/12/24
Relatief veel problematische schulden in vrijetijdssector
Zes procent van de Nederlandse bedrijven ervaart de schuldenlast als problematisch. Daarbij staat de horeca aan top en ook cultuur, sport en recreatie scoren hoog.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.