Geplaatst op: 14-09-2016
Auteur: Marc Gerlings

Dam tot Damloop start van Zaanstad campagne

Dam tot Damloop start van Zaanstad campagne

Het komende weekend vinden de vier Dam tot Dam evenementen plaats. Tijdens het grootste sportieve weekend van Nederland komen in totaal 83.000 sporters in actie. Organisator Le Champion verwacht dat er zo’n 250.000 toeschouwers naar Amsterdam en Zaandam komen, om de wandelaars, fietsers en hardlopers op weg naar hun finish aan te moedigen. Het is meteen ook de start van een promotiecampagne van Zaandam.


Het weekend begint op zaterdag 17 september op de Dam in Amsterdam, vanwaar 16.000 wandelaars van start gaan voor hun Dam tot Dam Wandeltocht. Vervolgens staan er direct na zonsondergang 13.000 hardlopers in de startvakken klaar voor de Damloop by night in Zaandam. Een dag later op zondag 18 september is de Dam in Amsterdam opnieuw het decor voor de start en finish van de Dam tot Dam FietsClassic met 5.000 deelnemers. De 4.000 kinderen die meedoen aan de Mini Dam tot Damlopen, zijn misschien wel het meest trots op hun prestatie. Tot slot lopen 45.000 hardlopers van Amsterdam naar Zaandam tijdens de Dam tot Damloop.

Campagne 'IedereenwilnaarZnstd.nl'

In het kader van het Dam tot Dam Weekend heeft de gemeente Zaanstad de campagne ‘IedereenwilnaarZnstad.nl’ gelanceerd. Het sportieve weekend is een van de hoogtepunten van Stad aan de Zaan, de vlag waaronder Zaanse topevenementen worden gepromoot. Met de campagne willen ...

Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
E-mailadres:
Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?

Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid

 Proeflidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Jaarlidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform
Bedrijfslidmaatschap
NRIT Media Vrijetijdsplatform

Stopt automatisch
Compleet individueel
lidmaatschap
Compleet bedrijfs-lidmaatschap
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform90 dagen365 dagen365 dagen
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank
Nieuwsbrief NRIT Actueel
Recreatie & Toerisme
Vrijetijdstudies
Toegang zonder inloggen
€ 45,-
€ 165,75 per jaarVanaf € 331,50 per jaar
Probeer nu
Bestel nu
Bestel nu
Trefwoorden: citymarketing, campagne, Amsterdam, Zaanstad

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
20/12/24
De Brabantse Winter keert terug met meer glitter en glamour
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
13/12/24
Minder diversiteit ondanks meer optredens op festivals
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.