Geplaatst op: 19-09-2016
Auteur: Marc Gerlings

Telefonisch advies wordt kostbaar bij 9292

Telefonisch advies wordt kostbaar bij 9292
9292 ziet bij de telefonische dienstverlening een verschuiving van het verschaffen van reisadviezen naar informeren bij calamiteiten en het geven van abonnementsadviezen. Hierdoor is het volume van de afname van deze dienst verlaagd. Om de telefonische dienstverlening te kunnen continueren en kwaliteit te kunnen waarborgen is besloten om per 11 december 2016 het tarief te verhogen van €0.70 naar €0.90 per minuut.

9292 levert reisinformatie namens de vervoerders aan alle gebruikers, telefonische reisadviezen zijn hier een onderdeel van en dat is kostbaar. De reisadviezen worden door goed opgeleide medewerkers gegeven en de dienst is dagelijks van 07:00 uur tot 21:30 uur beschikbaar. Verder wordt er gebruik gemaakt van speciaal ontwikkelde systemen.

Al eerder werd opgemerkt dat het aantal reisadviezen bij 9292 afnam door toename van de digitale dienstverlening. Begin dit jaar is overgegaan tot outsourcing van de telefonische dienstverlening. De dienst wordt nu uitgevoerd door Cendris, wat de kosten heeft verlaagd.

Stefan Hulman, algemeen directeur: "Het is niet leuk, maar het tarief moet worden verhoogd om de dienst te kunnen continueren en kwaliteit te kunnen waarborgen.” Het nieuwe tarief zal per 11 december 2016, wanneer de nieuwe dienstregeling start, worden gehanteerd.
Trefwoorden: reisadvies, reizen

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

16/01/25
Friesland presenteert zich op Boot Düsseldorf als de watersportprovincie van Nederland
Visit Friensland is aanwezig op de grootste watersportbeurs ter wereld waar exposanten en bezoekers de nieuwste trends en innovaties delen en ontdekken.
16/01/25
Winnaars Parkvakanties Awards 2025 bekendgemaakt
Bezoekers van recreatieplatform Parkvakanties heeft gestemd. Landal GreenParks en Resort Hof van Saksen kregen de meeste prijzen.
10/01/25
Wie wil de stalen dino van DierenPark Amersfoort?
DierenPark Amersfoort zoekt een nieuwe bestemming voor de metalen dino die sinds 2015 wordt tentoongesteld in het dierenpark.
10/01/25
ChaletsPlus schenkt kerstkaartenbudget aan Stichting Het Buitenhof
In plaats van kerstkaarten schenkt Chalets Plus het budget van de kerstkaarten aan Stichting Het Buitenhof.
10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.