Achterhoek speelt actief in op de herfst
Al vele jaren is het thema wild eten een groot onderdeel van de promotie voor de Achterhoek in de herfst. Voor 2016 wordt een veel breder scala aan mogelijkheden gepresenteerd van het toerisme. Met name kamperen krijgt een duidelijke plek in de marketing en communicatie.
Wild eten blijft een groot onderwerp maar lijkt dit jaar een minder prominente plek te krijgen. Natuur ontdekken door het wandelnetwerk en de speciale routes voor kinderen worden veel getoond. Met fotomateriaal en teksten wordt met name de ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Evenementen, Leisure, Marketing, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: marketing, destinatie, reclame, promotie, toerisme, reizen