Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 05-10-2016
Auteur: Marc Gerlings

5000 uitingen over Gelderland levert je mooie streken

Van radio naar print

5000 uitingen over Gelderland levert je mooie streken

Dit najaar kun je niet om de Gelderse streken heen. Via radio, magazines, social media, online advertising en andere uitingen worden talloze tips gegeven voor een dagje uit of weekendje weg in de Gelderse streken. In oktober worden op diverse radiostations ruim 5.000 commercials en tagons ingezet over de Gelderse streken.

Van radio naar print
Deze zijn te horen op Q-Music, SkyRadio, NPO1, NPO2, 100%NL, ClassicFM en 13 regionale zenders. De commercials en tagons zijn gekoppeld aan thema’s (smaak, kids, cultuur) en partners van Gelderse streken en geven concrete tips voor activiteiten. Naast radio wordt er groots ingezet op print-uitingen. Middels diverse specials worden de thema’s gepresenteerd in magazines zoals Buitenleven, Toeractief, Foodies, Museumwegwijzer en ZIN.


Naast offline is online een belangrijk onderdeel van de multimediale aanpak. In de vorm van ‘verhalen’ wordt op geldersestreken.nl de consument geïnspireerd voor een bezoek. De leukste tips voor de herfstvakantie met kinderen, wellness en ontspanning, culinair genieten en Halloween griezeltochten; er is voor elk wat wils. Deze verhalen worden via online advertising zeer gericht gepromoot naar relevante doelgroepen.

Bloggers aantrekken
Tevens vinden er drie blogtrips plaats waarbij 30 bloggers met hun gezin/partner zelf de regio komen ontdekken. In samenwerking met het toeristisch-recreatief bedrijfsleven wordt hen een programma aangeboden. De bloggers doen hiervan verslag via hun eigen online kanalen en schrijven daarnaast een uniek artikel voor geldersestreken.nl.


Korte video´s

Op het gebied van online video worden pre-rolls ingezet. Deze korte filmpjes van 20 seconden, die gekoppeld zijn aan de 3 thema’s, laten de consument in flitsend tempo zien wat er te beleven is. De video’s zijn gemaakt van authentiek materiaal, gedeeld door onze fans via onder meer #geldersestreken. De video’s worden onder meer ingezet op YouTube, RTLXL, Telegraaf en UitzendingGemist.
Trefwoorden: marketing, online marketing, Gelderland, Achterhoek, Gelderse Streken

CELTH



||| Nieuws |||

14/04/25
Hoofdkantoor Landal in Amsterdam geopend
Door de fusie van Landal GreenParks en Roompot verhuist een groot deel van de kantoormedewerkers van Zwolle, Den Haag, Uithoorn en Goes naar Amsterdam. Zo´n 300 medewerkers werken vanuit één internationaal hoofdkantoor aan de Wibautstraat en vormen een internationale hub voor kantoren en parken.
14/04/25
Zelfs Better Places heeft moeite met duurzame doelstellingen
Reisorganisatie Better Places presenteert deze week haar impactrapport over 2024. Ondanks flinke inspanningen om haar reizen duurzamer te maken, is het doel om de CO?-uitstoot per reiziger jaarlijks met 5% te verminderen ten opzichte van 2019 niet gehaald.
14/04/25
Exclusief voor leden
130 km per uur op drie snelwegen
Vanaf vandaag mag er overdag weer 130 kilometer per uur worden gereden op delen van drie Nederlandse...
14/04/25
Exclusief voor leden
Center Parcs opent eerste Scandinavische resort in Denemarken
Na dertien jaar van planning en voorbereiding opent Center Parcs op 20 juni 2025 haar allereerste vakantiepark in Scandinavië. et resort verwacht jaarlijks 450.000 overnachtingen en 25.000 dagbezoekers, wat een economische impuls zal geven aan de regio Nordals.
11/04/25
ANWB lobby tegen afschaffen accijnskorting
De betaalbaarheid van autorijden staat onder druk. Steeds meer mensen hebben moeite de stijgende kosten voor hun autogebruik te betalen. De auto is het meest gebruikte vervoermiddel naar vakantielocaties.
11/04/25
Exclusief voor leden
Kortgeding tegen plafond 478.000 vluchten van en naar Schiphol
Aanstaande maandag dient het kortgeding van KLM Groep, Delta Air Lines, Corendon, easyJet en TUI tegen de Nederlandse overheid om ervoor te zorgen dat Nederland verbonden blijft met de rest van de wereld via Schiphol. Met andere woorden, deze bedrijven willen het plafond van maximaal 478.000 vluchten van en naar Schiphol van tafel.
11/04/25
Exclusief voor leden
Meiden duiken in techniek KLM
KLM ontving op 10 april 30 meiden van basisschool de Regenboog Tochtwaard uit Alkmaar bij E&M (Engineering & Maintenance). KLM deed namelijk mee aan Girls’Day ‘25, een landelijk initiatief van VHTO waarbij verschillende bedrijven hun deuren openzetten om jonge meiden kennis te laten maken met techniek, bèta en IT.
10/04/25
Explore Breda Store trekt in eerste jaar 24.000 bezoekers en ziet online groei
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.

||| Agenda |||

05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...