Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 06-10-2016
Auteur: Marc Gerlings

Marketingactie: jaar lang verblijven in Stayokay

Marketingactie: jaar lang verblijven in Stayokay
Blik in de nieuwe Stayokay in Utrecht

Stayokay opent de nieuwe vestiging in het hart van Utrecht. Om die introductie te ondersteunen is de actie bedacht Logeer je gek. Consumenten worden naar hun beste tips gevraagd over leuke activiteiten en locaties waar een Stayokay staat. Uit die tips wordt een winnaar gekozen en hij, of zij, mag 52 nachten doorbrengen in de Stayokay vestigingen.

"Om de komst van ons nieuwe Utrecht - Centrum hostel te vieren geven we een geweldige prijs weg. Onder de noemer 'Logeer je gek' gaat één gelukkige winnaar een jaar lang logeren in meerdere Stayokay hostels naar keuze.

Wij snappen namelijk heel goed dat eigenlijk iedereen het liefst het hele jaar door in één van onze 24 hostels zou willen logeren want het is daar meer dan leuk. De winnaar van de Logeer je gek! actie is daarom maar liefst 52 nachten onder de pannen bij Stayokay als heuse VIP-gast. De aftrap zal bij het spiksplinternieuwe Stayokay Utrecht - Centrum zijn en daarna kan de winnaar elke week van het jaar naar keuze in onze hostels logeren met 2-4 personen."

Vouchers
"Dat is natuurlijk best veel! En wellicht heb je niet zoveel vrijetijd, voel je niks voor een vervroegd pensioen of wil je liever niet permanent het vakantiegevoel hebben? Ook daar hebben we iets op bedacht. De winnaar mag namelijk 10 overnachtingen doorgeven aan iemand anders."

Trefwoorden: hostel, marketing, hotel, verblijf, social media, reistips

CELTH



||| Nieuws |||

17/04/25
Exclusief voor leden
Waar ga je naartoe op je eerste date?
Eerste dates brengen altijd onzekerheid met zich mee: het is niet makkelijk om overeenkomsten te vin...
16/04/25
Exclusief voor leden
Kröller-Müller Museum krijgt drie toeristische Michelin sterren
Het Kröller-Müller Museum is heel blij met de toegekende maximale drie toeristische sterren van Michelin voor 2025. Het museum is de reis waard om er naartoe te gaan.
16/04/25
Exclusief voor leden
Madurodam opent avontuurlijk Rivierenland voor jonge ontdekkers
Madurodam heeft zijn nieuwste themagebied geopend: Rivierenland. Dit avontuurlijke speelparadijs, geïnspireerd door het typisch Nederlandse rivierenlandschap, biedt kinderen volop mogelijkheden om te klauteren, klimmen, spetteren en ontdekken. Later dit jaar volgt nog een dark-ride.
16/04/25
Jaarbeurs blikt terug op succesvol 2024 en zet koers naar duurzame toekomst
Koninklijke Jaarbeurs heeft haar geïntegreerd jaarverslag 'Samen duurzaam verder' gepubliceerd, waarin de resultaten van 2024 en de strategie voor de toekomst centraal staan.
16/04/25
Mijlpaal: 800 Green Key’s in Nederland
Restaurant De Dikke van Dale in Leeuwarden heeft als 800e bedrijf in Nederland het prestigieuze Green Key certificaat behaald. De feestelijke uitreiking vond maandag plaats in aanwezigheid van wethouder Abel Reitsma van de gemeente Leeuwarden en Erik van Dijk, National Operator van Green Key Nederland.
16/04/25
Exclusief voor leden
Sterke groei vakantieboekingen via online platforms in Nederland
Het boeken van vakanties via online platforms is in Nederland sterk in opkomst. Afgelopen jaar steeg het aantal Nederlanders dat een vakantie via zo'n platform boekte met maar liefst 18%. Dit blijkt uit de recente Nationale Benchmark Vakantieplatformen van Multiscope, waarbij ruim 5.200 Nederlanders werden ondervraagd.
16/04/25
Exclusief voor leden
TopParken realiseert tien appartementen in centrumgebouw Lage Vuursche
TopParken biedt op haar Utrechtse vakantiepark Résidence Lage Vuursche vanaf het aanstaande Paasweekend 10 luxe vakantieappartementen aan. De appartementen zijn geschikt voor maximaal vier personen en bevinden zich in het nieuwe centrumgebouw, waar ook het nieuwe restaurant en wellnesscentrum te vinden zijn.
16/04/25
Exclusief voor leden
Succesvol 2024 voor de Efteling: Omzet boven de 300 miljoen en tevreden gasten
Attractiepark de Efteling in Kaatsheuvel heeft opnieuw een succesvol jaar achter de rug. In 2024 bezochten 5,6 miljoen mensen het park, wat resulteerde in een netto omzet van meer dan 300 miljoen euro en een netto bedrijfsresultaat van 36,8 miljoen euro.

||| Agenda |||

05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
20/05/25
20/05/25 t/m 20-05-25: LDA Kennisdag: Innovatie in data
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data&nbs...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...