Arnhems Meisje voor Jurriaan de Mol
Foto: RBT KAN, Eva Broekema Jurriaan de Mol ontving vrijdag 7 oktober uit handen van wethouder Ine van Burgsteden een Arnhems Meisje voor zijn grote betekenis voor de stad Arnhem. Tijdens zijn directeurschap van het Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen (RBT KAN) wist hij de stad Arnhem onder de aandacht van het internationale publiek te brengen. Met bijzondere marketingcampagnes en spraakmakende activiteiten leverde hij een grote bijdrage aan de versterking van het goede imago van Arnhem. Ine van Burgsteden reikte het bijzondere beeldje uit tijdens zijn afscheidsreceptie. Jurriaan de Mol verruilt zijn functie bij RBT KAN na 13 jaar voor de functie van directeur Business Development & Operations bij NBTC Holland Marketing. Wethouder Ine van
Burgsteden: "Jurriaan de Mol is dertien jaar lang een goede
ambassadeur geweest voor onze stad. Hij wist Arnhem als geen ander op
de internationale kaart te plaatsen. Het de oprichting van de
citymarketingcampagne ‘Made in Arnhem’ Arnhems UIT-buro, Arnhem
UIT-Boulevard, en de introductie van ‘Collectie Arnhem’ op de
internationale markt zijn grote wapenfeiten. Voeg er nog eens aan toe
de oprichting van de Liberation Route Europe en sinds kort de opening
van Visit Arnhem. Wij, als Gemeente Arnhem, zijn trots en willen
Jurriaan bedanken en eren met deze bijzondere prijs."
Trefwoorden: RBT KAN, NBTC
|
|
08/01/25
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
|
26/12/24
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
24/12/24
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
|
23/12/24
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
|
20/12/24
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
|
16/12/24
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
|
13/12/24
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|