300 acteurs bezorgen Walibi Halloween succes
De Halloween Fright
Nights in attractiepark Walibi Holland zorgde voor meerdere dagen een
uitverkocht park. De complimenten gingen vooral naar het angsaanjagende The
Clinic. Zelfs de losse tickets voor de Haunted Houses waren afgelopen weekend
volledig uitverkocht. Om dit te bereiken werden onder meer 300 acteurs ingezet.
Het succes van de Halloween Fright Nights is dit jaar mede te danken aan de
nieuwe attractie The Clinic. De attractie voor 16 jaar en ouder is als intens
en heftig ervaren. Veel patiënten uit deze zogenaamde kliniek moesten even
bijkomen na een behandeling van Dr. Adams. Met The Clinic is een stap gezet
naar een next level ervaring wat Halloween in Europa betreft.
Vlogger Bibi Breijman onderging The Clinic als een van de
eersten. In het promofilmpje op social media vraagt zij zich af: ‘wat
is dit voor sickness?’.
Europa’s beste
Halloween ervaring
Met meer dan 300 acteurs, zeven Scare Zones, vier Haunted Houses en The Clinic
was deze 16e editie van de Fright Nights sterker en spectaculairder dan
ooit. Walibi Holland heeft al veel awards in de wacht gesleept met het
Halloween event en wordt niet voor niets geroemd als Europa’s beste. Voor
volgend jaar wordt er achter de schermen bij Walibi Holland nu al hard gewerkt
om in 2017 een nog betere, grotere en engere versie van de Halloween Fright
Nights neer te zetten.
Trefwoorden: attractie, halloween, beleving, experience
|
|
08/01/25
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
|
26/12/24
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
24/12/24
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
|
23/12/24
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
|
20/12/24
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
|
16/12/24
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
|
13/12/24
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|