Geplaatst op: 31-10-2016
Auteur: Marc Gerlings

300 acteurs bezorgen Walibi Halloween succes

300 acteurs bezorgen Walibi Halloween succes

De Halloween Fright Nights in attractiepark Walibi Holland zorgde voor meerdere dagen een uitverkocht park. De complimenten gingen vooral naar het angsaanjagende The Clinic. Zelfs de losse tickets voor de Haunted Houses waren afgelopen weekend volledig uitverkocht. Om dit te bereiken werden onder meer 300 acteurs ingezet.

Het succes van de Halloween Fright Nights is dit jaar mede te danken aan de nieuwe attractie The Clinic. De attractie voor 16 jaar en ouder is als intens en heftig ervaren. Veel patiënten uit deze zogenaamde kliniek moesten even bijkomen na een behandeling van Dr. Adams. Met The Clinic is een stap gezet naar een next level ervaring wat Halloween in Europa betreft.


Vlogger Bibi Breijman onderging The Clinic als een van de eersten. In het promofilmpje op social media vraagt zij zich af: ‘wat is dit voor sickness?’.


Europa’s beste Halloween ervaring
Met meer dan 300 acteurs, zeven Scare Zones, vier Haunted Houses en The Clinic was deze 16e editie van de Fright Nights sterker en spectaculairder dan ooit. Walibi Holland heeft al veel awards in de wacht gesleept met het Halloween event en wordt niet voor niets geroemd als Europa’s beste. Voor volgend jaar wordt er achter de schermen bij Walibi Holland nu al hard gewerkt om in 2017 een nog betere, grotere en engere versie van de Halloween Fright Nights neer te zetten.

Trefwoorden: attractie, halloween, beleving, experience

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
20/12/24
De Brabantse Winter keert terug met meer glitter en glamour
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
13/12/24
Minder diversiteit ondanks meer optredens op festivals
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.