Nederlands werelderfgoed tussen de oren door campagne
Is de boodschap helder genoeg?

In het vakgebied kent iedereen wel een paar of alle UNESCO werelderfgoederen in Nederland. Vraag het de consument en het blijft vaak heel stil. Daarom ontwikkelde gastcurator van het werelderfgoed in 2016, Erik Kessels, een campagne.
Het zal een onrustmakende uitslag zijn geweest in het kantoor van de 10 UNESCO werelderfgoederen in ons land. Twee op de drie Nederlanders geven aan nog nooit een werelderfgoed te hebben bezocht. Het onderzoek dateert uit 2014, door bureau Veldkamp. De buitenlandse toerist gaat wel vaak naar het Nederlands werelderfgoed. Op nationaal niveau is er een gat in de markt. "Het erfgoed in Nederland verdient beter”, aldus Erik Kessels ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: toerisme, recreatie, campagne, erfgoed, marketing, werelderfgoed