Waarom wordt de Harry Potter tentoonstelling een succes?
Dubbelinterview Angelique Kramer en Frederik van Alkemade (MOJO)
De bioscoopfilms van Harry Potter waren een echte kaskraker. Dan wordt de tentoonstelling volgend jaar in Utrecht toch ook een succes? Daar komt veel meer bij kijken. Hoe haal je dit bijzondere evenement naar Nederland en wat doe je met de marketing? Angelique Kramer (Marketing & Communicatie Manager Special & Family Events) en Frederik van Alkemade (Promoter Special & Family Events) van MOJO over de Harry Potter tentoonstelling in 10 vragen.
1.Waarom is gekozen voor de locatie Utrecht?
Frederik van Alkemade: "Als boeker, en promoter, is het eerste doel normaliter een goede locatie te vinden in Amsterdam, om de bekende redenen. De agent of producent geeft door hoeveel vierkante meter er minimaal nodig is voor de tentoonstelling en hoe hoog de ruimte moet zijn. Dan is bekend welke locaties direct afvallen en welke wellicht zouden passen. Het probleem met Amsterdam is echter dat vanaf meer dan 1000 vierkante meter erg weinig beschikbaar en betaalbaar is. De RAI heeft elk jaar wel een paar congressen die de hele ...
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |