Wanneer haken consumenten in het bestelproces af?
Nederlandse consumenten verwachten dat
over vijf jaar 32% van al het geld dat ze uitgeven aan producten en
diensten online zal worden besteed. Nu is dat nog 22%. In het
bestelproces verwachten consumenten vooral zekerheid en hebben ze een
broertje dood aan extra kosten. Dat doet ze direct afhaken maar ook
om veel andere redenen halen veel consumenten de eindstreep in het
bestelproces niet. Reisbureaus hoeven van de consument niet meer in
winkelcentra te zitten. Maar een vijfde van de Nederlanders vindt dat
belangrijk...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Onderzoek, Reis & vervoer, Retail, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: online, winkelen, shopping