Merk Fryslân zet Amsterdams pr-bureau in

Merk Fryslân, de regiomarketingorganisatie voor de provincie Friesland, heeft USP Marketing PR aangesteld als PR bureau voor de Nederlandse markt. Het bureau adviseert Merk Fryslân bij de ontwikkeling van PR-activiteiten voor de promotie van bestemming Friesland, de Waddeneilanden en Leeuwarden en fungeert als sparringpartner voor de campagne rond de culturele hoofdstad van Europa Leeuwarden-Fryslân 2018.
Martin Cnossen, Directeur Merk Fryslân: "Friesland is een bestemming die niet
in één hokje te plaatsen valt en USP begrijpt hoe onze boodschap het beste over
de bühne gebracht kan worden.”
Jeannette Spits, Strategic Director van USP Marketing PR: "Friesland is een
bestemming naar ons hart. Als fans van Friesland combineren we voor dit mooie
project onze persoonlijke passie met een professionele visie. Friesland is een
provincie die klaar is om ontdekt te worden door de Nederlandse vakantieganger;
met de aanloop naar Culturele Hoofdstad als spreekwoordelijke kers op de taart.
Het positioneren van Friesland als een must visit bestemming vergt een continue
en consistente PR-aanpak, waar we vol enthousiasme mee aan de slag gaan.”