Geplaatst op: 22-03-2017
Auteur: Marc Gerlings

Goudklompjes marketingactie voor Gold Rush

Goudklompjes marketingactie voor Gold Rush
Foto: Slagharen
Gister meldden we al het nieuws dat op 13 april de achtbaan Gold Rush opengaat in Slagharen. Afgelopen weekend is in de bouw het hoogste punt van 33 meter bereikt en tevens het laatste deel van de baan geplaatst. De achtbaan brengt bezoekers van 0 naar 95 kilometer per uur in drie lanceringen, waarvan twee vooruit en één achteruit. Tijdens de rit gaan bezoekers ook nog eens twee keer over de kop. De opening wordt gekoppeld aan een landelijke goudklompjes actie.

Vind jij het goud?
In de aanloop naar de opening roepen parkmascottes Randy & Rosie iedereen op om mee te zoeken naar ‘goudklompjes’ in alle Nederlandse provincies. Via de Facebook-pagina van Slagharen worden komende weken hints geplaatst die leiden naar de exacte locaties. De vinder kan samen met vijf andere personen genieten van een weekendverblijf in de nieuwe Raccoon Lodge.

Kijk voor meer informatie over de actis, hints en alle actievoorwaarden op www.slagharen.com/goudkoorts.
Trefwoorden: attractie, achtbaan, marketing, actiemarketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Beekse Bergen breekt record met 1,5 miljoen bezoekers
Safaripark Beekse Bergen heeft een mijlpaal bereikt: het park heeft afgelopen jaar maar liefst 1,5 miljoen bezoekers mogen ontvangen. Dit is een recordaantal voor het dierenpark, dat bekend staat om zijn unieke safaribeleving.
23/12/24
Hoe kom je aan het geld om te investeren in je bedrijf
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...
20/12/24
DierenPark Amersfoort opent nieuwe Chimpanseevallei
DierenPark Amersfoort heeft de deuren geopend van haar nieuwste themagebied: de Chimpanseevallei. Bezoekers kunnen nu oog in oog staan met deze bijzondere primaten in een volledig vernieuwde omgeving.
06/12/24
Beekse Bergen opent tropisch binnenspeelparadijs: Speelland Indoor
Beekse Bergen breidt deze winter uit met een nieuwe attractie: Speelland Indoor. Speelland Indoor bevindt zich op het terrein van Speelland Beekse Bergen, waar bezoekers in het voorjaar en de zomer kunnen genieten van dagrecreatie rond het Victoriameer.
04/12/24
Laatste maand om subsidie voor cyberweerbaarheid aan te vragen: vrijetijdssector loopt achter
Meer dan de helft van het budget voor de subsidieregeling ‘Mijn Cyberweerbare Zaak’ is inmiddels aangevraagd. Maar weinig aanvragen komen uit horeca, cultuur en recreatie. Nog tot en met 31 december 2024 kunnen bedrijven een aanvraag doen.
04/12/24
Exclusief voor leden
Toegankelijk maken collectie kost 5 jaar
De komende vijf jaar werkt attractie en mediamuseum Beeld & Geluid, in samenwerking met een aantal partijen, aan het toegankelijker maken van zijn collectie. Het zogeheten TACIT onderzoeksproject, gefinancierd door de NWO met 3,2 miljoen euro, ontwikkelt innovatieve technologieën die informatie toegankelijker maakt voor mensen met een auditieve, visuele en cognitieve beperking.
29/11/24
Exclusief voor leden
Tweede editie van Light Safari na eerste succesvolle editie
De tweede editie van Light Safari in Safaripark Beekse Bergen is van start gegaan. Vorig jaar trok het evenement meer dan 185.000 bezoekers en dit jaar belooft het nog spectaculairder te worden.