TravelBird gaat kunstmatige intelligentie gebruiken op klantenservice
Reisaanbieder
TravelBird gaat samenwerken met DigitalGenius om Artificiële
Intelligentie (AI) bij de klantenservice te implementeren. Eenvoudige
vragen worden dan door het systeem geheel of deels zelfstandig
beantwoord, waardoor de klantenservice meer tijd heeft voor
ingewikkelde vragen.
TravelBird
ontvangt elk jaar 900.000 inkomende vragen van reizigers, die
vervolgens beantwoord worden in 11 talen per e-mail, telefoon,
sociale media en SMS. Om het stijgend aantal vragen te verwerken en
tegelijkertijd de k...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer
Trefwoorden: innovatie, kunstmatige intelligentie, klantenservice, reisbranche, touroperators