Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 01-05-2017
Auteur: Marc Gerlings

Carlson Wagonlit verandert huisstijl en start campagen

Carlson Wagonlit verandert huisstijl en start campagen

Carlson Wagonlit Travel (CWT), travelmanagement organisatie, maakt een volledige vernieuwde huisstijl bekend en lanceert daarbij een nieuwe internationale marketingcampagne die opgebouwd is rond de tagline "Make the world work for you”.


"De verfrissende verandering van onze huisstijl benadrukt onze positie als motor achter verandering binnen onze sector,” aldus Patrick Andersen, ChiefStrategyOfficer. "De nieuwetaglineillustreert niet alleen onze doelgerichtheid op bedrijfsniveau maar kan ook aangepast worden aan onze verschillende afdelingen.”

Carlson Wagonlit Travel is met meer dan 18.000 mensen in circa 150 landen actief, In 2016 werd een totaal transactievolume van 23 miljard US Dollars gerealiseerd.


Kurt Ekert wil meer energie uitstralen
Een jaar nadat KurtEkertwerd benoemd tot president en CEO van het bedrijf heeft CWT de gebruikelijke blauwgroene kleur ingeruild voor een feller en energieker kleurenschema dat een betere weerspiegeling geeft van de digitale strategie, de visie en de waarden van het bedrijf.


Het verhaal achter de kleuren
De hoofdkleur van het bedrijf, die sinds 1994 ongewijzigd was gebleven, wordt nu de kleur van bloedsinaasappel, Sanguinello genaamd, met contrasterend grijs in de tint Charcoal. Sanguinello vertegenwoordigt het optimisme, plezier en drang naar actie;Charcoal brengt soliditeit, stabiliteit en weerspiegelt een gevoel van rust.

De nieuwe huisstijl is het werk vanCurious, een creatief branding bureau uit Londen.


Link: https://www.carlsonwagonlit.com/nl/nl/home/
Topics:Marketing
Trefwoorden: reizen, zakelijk verkeer, marketing, campagne, business

CELTH



||| Nieuws |||

10/04/25
Exclusief voor leden
WTTC: Toerisme blijft sterk groeien en bijdragen aan welvaart en werkgelegengeid
Tegen de achtergrond van economische onzekerheid tonen de meest recente onderzoeken van de World Travel & Tourism Council (WTTC) aan dat de wereldwijde reis- en toerismesector dit jaar naar verwachting sterk zal groeien, waarmee het zijn rol als hoeksteen van grote wereldeconomieën bevestigt, aangezien reizigers naar verwachting meer dan ooit tevoren zullen uitgeven.
10/04/25
Exclusief voor leden
Burgers' Zoo neemt GaiaZOO over
Koninklijke Burgers’ Zoo neemt GaiaZOO in Kerkrade over. Door de overname, die op 1 juni 2025 officieel wordt bekrachtigd, bundelen twee toonaangevende Nederlandse dierentuinen hun krachten. Beide parken benadrukken hun gedeelde filosofie en waarden.
10/04/25
Dormio Group breidt internationaal uit
De Dormio Group heeft in Portugal Duna Parque overgenomen en breidt ook op Curaçao en in Europa uit. Dormio groeit daarmee van 41 naar 61 locaties.
10/04/25
Exclusief voor leden
Meer kampeerders willen comfort en privacy op het toilet en onder de douche
Sinds begin 2024 is het aantal campings dat privé-sanitair aanbiedt met 20% gestegen, zo concludeert campingspecialist ACSI na de jaarlijkse inventarisatie van bijna 10.000 campings in heel Europa. Bij ruim 1 op de 10 campings is het nu mogelijk om een eigen douche en toilet te reserveren, waarbij Nederland de boventoon voert.
10/04/25
Exclusief voor leden
Plopsa Group gaat voor één merknaam
De Plopsa Group heeft bekendgemaakt dat twee van haar grote themaparken een nieuwe naam krijgen. Holiday Park in Duitsland zal voortaan door het leven gaan als Plopsaland Deutschland, terwijl Plopsa Coo in de Belgische Ardennen de naam Plopsaland Ardennes krijgt. Deze naamsveranderingen zijn onderdeel van een bredere Europese groeistrategie van Plopsa.
10/04/25
Exclusief voor leden
Routedata efficiënter beheren
Fietsplatform en Wandelnet hebben een belangrijke stap gezet in het efficiënter beheren van fietsroutedata in Nederland. Sinds begin april zijn de regionale fietsroutedata van de provincies Groningen, Friesland, Drenthe en Utrecht gekoppeld aan de landelijke routedatabank.
08/04/25
Kampeerseizoen van start met een recordaantal van 627.000 campers en caravans
De jaarlijkse Open Camping Dag was de start van het kampeerseizoen en gaat volgens BOVAG en KCI gepaard met bijna 15.000 meer caravans en campers in Nederland.
08/04/25
BBI Travel start reizen naar de westkust van Ierland vanaf Groningen Airport Eelde
Van 7 juni tot en met 30 augustus 2025 vliegt de nieuwe chartervluchtverbinding van BBI Travel, uitgevoerd door Emerald Airlines, tussen Groningen Airport Eelde en Ireland West Airport Knock.

||| Agenda |||

12/04/25
12/04/25 t/m 12-04-25: Campervan Days
Na een succesvolle eerste editie in 2024 keert Campervan Days op 12 en 13 april 2025 terug...
05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...