Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 29-05-2017
Auteur: Redactie
NRIT Media

Gelderse Streken op zoek naar kleine avonturiers voor online campagne

Gelderse Streken op zoek naar kleine avonturiers voor online campagne
De campagne Gelderse Streken is op zoek naar kinderen die deze zomer in Gelderland op avontuur willen en daarbij gevolgd worden door een cameraploeg. Deze multimediale campagne, die tevens wordt ondersteund door een radiocampagne op zowel 3 landelijke als 12 regionale zenders, maakt onderdeel uit van het programma Gelderse streken.


Voor de campagne ‘Groot Gelders Avontuur’ zijn de Gelderse streken op zoek naar twee ‘grote kleine avonturiers’ die in de maand juli deze regio (Veluwe, Regio Arnhem, Rijk van Nijmegen, Rivierenland en Achterhoek) gaan ontdekken bij de meest supercoole attracties, spannende kastelen en uitdagende klimbossen. De avonturiers worden op de voet gevolgd door de camera, zodat heel Nederland online van hun avonturen in de Gelderse streken kan meegenieten.


De zoektocht

De zoektocht naar twee energieke, nieuwsgierige kinderen tussen zes en twaalf jaar start vandaag met een video-oproep van Jochem van Gelder. Kinderen die vol vragen zitten en deze zomer op Groot Gelders Avontuur willen, kunnen zich vanaf nu aanmelden op www.grootgeldersavontuur.nl. Ze kunnen daarbij een filmpje van zichzelf uploaden om te laten zien waarom juist zij deze zomer een van onze ‘grote kleine avonturiers’ moeten worden. In samenwerking met een castingbureau wordt een selectie van zestien kinderen gemaakt die wordt uitgenodigd voor een castingdag met Jochem van Gelder op 17 juni a.s. bij Burgers´ Zoo. Op deze dag worden de uiteindelijke twee avonturiers gecast.


Het avontuur

De twee kinderen die het Groot Gelders Avontuur aan mogen gaan, gaan in de maand juli gewapend met hun meest brandende vragen, tezamen met een cameraploeg op pad in de Gelderse streken. Zij krijgen daar bijvoorbeeld een kijkje achter de schermen in de dierentuin, mogen op safari met de boswachter en ontdekken hoe ridders hun forten en kastelen bewaakten. En natuurlijk krijgen zij antwoord op al hun vragen! Hun grootse avonturen worden vastgelegd in een videoserie die de hele zomer online is te volgen.


De campagne

Deze multimediale campagne, die tevens wordt ondersteund door een radiocampagne op zowel 3 landelijke als 12 regionale zenders, maakt onderdeel uit van het programma Gelderse streken. Gelderse streken is een gezamenlijk initiatief van de vier Gelderse Bureaus voor Toerisme: VisitVeluwe, Regionaal Bureau voor Toerisme Arnhem Nijmegen, Stichting Achterhoek Toerisme en Regionaal Bureau voor Toerisme Rivierenland.



Link: https://www.grootgeldersavontuur.nl/?cookies=accepted
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, gelderland

CELTH



||| Nieuws |||

08/04/25
Kampeerseizoen van start met een recordaantal van 627.000 campers en caravans
De jaarlijkse Open Camping Dag was de start van het kampeerseizoen en gaat volgens BOVAG en KCI gepaard met bijna 15.000 meer caravans en campers in Nederland.
08/04/25
BBI Travel start reizen naar de westkust van Ierland vanaf Groningen Airport Eelde
Van 7 juni tot en met 30 augustus 2025 vliegt de nieuwe chartervluchtverbinding van BBI Travel, uitgevoerd door Emerald Airlines, tussen Groningen Airport Eelde en Ireland West Airport Knock.
08/04/25
Ontdek Europa op een andere manier
Het nieuwe ANWB-boek vakantie zonder vliegtuig' beschrijft 30 unieke en vliegtuigloze reisplannen, variërend van korte uitstapjes tot uitgebreide rondreizen.
08/04/25
Klimbos Nederland breidt uit: Nieuwe locatie opent in april 2026
Klimliefhebbers uit het noorden van Nederland kunnen zich verheugen op een gloednieuwe klimervaring! Klimbos Nederland kondigt de komst aan van Klimbos Assen.
08/04/25
Forse groei uitstoot vliegen
Nederlandse bedrijven in het Europese emissiehandelssyteem (EU ETS) hebben in 2024 zo’n 1,8 miljoen ton CO2 meer uitgestoten dan in 2023. Deze 2,9% stijging volgt op 7 jaar van forse dalingen. De luchtvaart stootte fors meer uit, plus 17%.
08/04/25
Exclusief voor leden
Meivakantie steeds populairder alternatief voor hoogseizoen
De meivakantie wint snel aan populariteit onder Nederlanders als alternatief voor de drukke en dure zomervakantie. Uit recent onderzoek van de ANWB blijkt dat maar liefst 58% van de Nederlanders de komende weken op reis gaat.
08/04/25
Vijftig jaar Deutsche Märchenstraße
In 2025 viert de Deutsche Märchenstraße zijn 50-jarig bestaan en nodigt bezoekers uit om zich onder te dompelen in de wereld van sprookjes en sagen.
07/04/25
De winnaars van de Nationale Evenementenprijzen
Tijdens het Nationaal Congres Evenementen in Schiedam zijn de winnaars van de felbegeerde Nationale Evenementenprijzen 2025 bekendgemaakt. Na een spannende beoordelingsperiode door de jury zijn de meest toonaangevende steden en publieksevenementen van het afgelopen jaar in het zonnetje gezet.

||| Agenda |||

12/04/25
12/04/25 t/m 12-04-25: Campervan Days
Na een succesvolle eerste editie in 2024 keert Campervan Days op 12 en 13 april 2025 terug...
05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...