Efteling, Rijksmuseum en Erasmusburg populairste Nederlandse attracties op Instagram
De Efteling, het Rijksmuseum en de Erasmusburg zijn de meest
geinstagramde toeristische attracties van Nederland. Internationaal voeren
Disneyland in Californië, de Eiffeltoren en Walt Disney World in Florida de
lijst aan.
In deze studie heeft online reisaanbieder TravelBird 470
attracties in de hele wereld gerangschikt naar populariteit op Instagram. Met
deze foto-applicatie, vooral bekend bij millennials, heeft TravelBird in kaart gebracht
hoe bestemmingen wereldwijd scoren op sociale media.
Disneyland Califo...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Cultuur, Dagrecreatie
Trefwoorden: attracties, cultuur, dagrecreatie, social media