Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 31-05-2017
Auteur: Redactie
NRIT Media

Proactieve reisassistent in TravelBird app

Proactieve reisassistent in TravelBird app

Online reisorganisatie TravelBird heeft een realtime-assistentiefunctie aan haar app toegevoegd. Dat betekent dat reizigers op basis van tijd en locatie steeds automatisch geïnformeerd worden over de volgende stap in hun reisprogramma en binnen de app direct contact met TravelBird kunnen leggen.


TravelBird wil haar klanten zorgeloze, inspirerende reiservaringen te bieden en heeft deze functie ontwikkeld op basis van wat de reiziger wil en nodig heeft. Naast het bieden van realtime-assistentie, wanneer nodig, belooft de technologie ook om reizigers automatisch up-to-date te houden met relevante informatie tijdens hun trip.


Reiziger steeds proactief geïnformeerd

Wanneer een reiziger bijvoorbeeld uit het vliegtuig stapt en de app opent, zal de functie onmiddellijk de volgende stap van de vakantie tonen, zoals de details van een huurauto, enzovoort. Of als de reizigers ergens in de stad aan het eten zijn en terug willen keren naar het hotel, zal de app hen met één klik van navigatie voorzien. Zoekwerk naar adressen of documenten is dus niet langer nodig. De reiziger krijgt onmiddellijk de juiste informatie te zien, zonder hiervoor ook maar enige moeite te hoeven doen.


"We willen dat onze reizigers weten dat ze hulp kunnen krijgen op elk moment van hun reis. Met realtime-assistentie en onmiddellijke feedback zijn onze toegewijde vakantieadviseurs slechts enkele klikken verwijderd. Zo kunnen reizigers ons op een snellere en efficiëntere manier om hulp en advies vragen. We zijn opgetogen om deze nieuwe functies te introduceren in de TravelBird-app. Hiermee zijn we de eerste om de klantendienst binnen de toeristische sector op een proactieve en gepersonaliseerde manier te benaderen.”


Symen Jansma, CEO TravelBird


Direct contact met adviseurs van TravelBird

De realtime- assistentiefunctie in de App is een primeur in haar sector en geeft reizigers de mogelijkheid om probleemloos feedback te geven op elk moment van de reis, net zoals de mogelijkheid om hulp te vragen. Indien nodig zijn de vakantieadviseurs van TravelBird direct bereikbaar voor hulp.

Trefwoorden: reisbranche, app's, touroperators

CELTH



||| Nieuws |||

17/04/25
Exclusief voor leden
Waar ga je naartoe op je eerste date?
Eerste dates brengen altijd onzekerheid met zich mee: het is niet makkelijk om overeenkomsten te vin...
16/04/25
Exclusief voor leden
Kröller-Müller Museum krijgt drie toeristische Michelin sterren
Het Kröller-Müller Museum is heel blij met de toegekende maximale drie toeristische sterren van Michelin voor 2025. Het museum is de reis waard om er naartoe te gaan.
16/04/25
Exclusief voor leden
Madurodam opent avontuurlijk Rivierenland voor jonge ontdekkers
Madurodam heeft zijn nieuwste themagebied geopend: Rivierenland. Dit avontuurlijke speelparadijs, geïnspireerd door het typisch Nederlandse rivierenlandschap, biedt kinderen volop mogelijkheden om te klauteren, klimmen, spetteren en ontdekken. Later dit jaar volgt nog een dark-ride.
16/04/25
Jaarbeurs blikt terug op succesvol 2024 en zet koers naar duurzame toekomst
Koninklijke Jaarbeurs heeft haar geïntegreerd jaarverslag 'Samen duurzaam verder' gepubliceerd, waarin de resultaten van 2024 en de strategie voor de toekomst centraal staan.
16/04/25
Mijlpaal: 800 Green Key’s in Nederland
Restaurant De Dikke van Dale in Leeuwarden heeft als 800e bedrijf in Nederland het prestigieuze Green Key certificaat behaald. De feestelijke uitreiking vond maandag plaats in aanwezigheid van wethouder Abel Reitsma van de gemeente Leeuwarden en Erik van Dijk, National Operator van Green Key Nederland.
16/04/25
Exclusief voor leden
Sterke groei vakantieboekingen via online platforms in Nederland
Het boeken van vakanties via online platforms is in Nederland sterk in opkomst. Afgelopen jaar steeg het aantal Nederlanders dat een vakantie via zo'n platform boekte met maar liefst 18%. Dit blijkt uit de recente Nationale Benchmark Vakantieplatformen van Multiscope, waarbij ruim 5.200 Nederlanders werden ondervraagd.
16/04/25
Exclusief voor leden
TopParken realiseert tien appartementen in centrumgebouw Lage Vuursche
TopParken biedt op haar Utrechtse vakantiepark Résidence Lage Vuursche vanaf het aanstaande Paasweekend 10 luxe vakantieappartementen aan. De appartementen zijn geschikt voor maximaal vier personen en bevinden zich in het nieuwe centrumgebouw, waar ook het nieuwe restaurant en wellnesscentrum te vinden zijn.
16/04/25
Exclusief voor leden
Succesvol 2024 voor de Efteling: Omzet boven de 300 miljoen en tevreden gasten
Attractiepark de Efteling in Kaatsheuvel heeft opnieuw een succesvol jaar achter de rug. In 2024 bezochten 5,6 miljoen mensen het park, wat resulteerde in een netto omzet van meer dan 300 miljoen euro en een netto bedrijfsresultaat van 36,8 miljoen euro.

||| Agenda |||

05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
20/05/25
20/05/25 t/m 20-05-25: LDA Kennisdag: Innovatie in data
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data&nbs...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
25/06/25
25/06/25 t/m 25-06-25: Vakbeurs Family Entertainment Centers
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...