Geplaatst op: 30-06-2017

Zomeraanbieding NRIT Media

De zomervakantie staat voor de deur: Vul nu alvast uw winkelmandje met vakliteratuur!

Zomeraanbieding NRIT Media


Twee Trendrapporten voor de prijs van één!

Benieuwd naar de nieuwste trends en ontwikkelingen in de vrijetijdsindustrie? Dan mag u het jaarlijkse Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd niet missen! Deze zomer werken we samen met onze partners CBS, NBTC en CELTH hard aan de nieuwste editie van het rapport met alle voor de branche relevante trends, ontwikkelingen en innovaties. Nieuw in 2017 is de Trendvisie 2017-2020 die we samen met CELTH hebben ontwikkeld.


Als u nu een abonnement neemt op het Trendrapport toerisme, recreatie en vrije tijd, ontvangt u direct gratis de editie 2016 en in het najaar als eerste het Trendrapport 2017!


Ook interessante vakliteratuur voor de zomervakantie

Daarnaast hebben we vier recente publicaties voor u geselecteerd die zeker de moeite waard zijn.



Investment Thrills: Managing risk and return for the amusement parks & attractions industry

Voorspel het effect van uw investeringen!

In Investment Thrills, managing risk and return for the amusement parks & attractions industry beschrijft Pieter Cornelis de door hem ontwikkelde methode om de effecten van investeringen in de attractiebranche op een gestructureerde manier te voorspellen. De lezers krijgen met dit boek meer houvast in de keuzes die zij gaan maken in de hoogte, frequentie en richting van hun investering waardoor de onzekerheid over de effecten van die investeringen kleiner wordt.

Bestel nu voor € 65,-.




Toolkit for Design Research & Interventions

18 innovatieve ontwerpmethoden!

Deze Toolkit for Design Research & Interventions is een compacte publicatie met 18 innovatieve onderzoeks- en ontwerpmethoden. De auteurs hebben tools geselecteerd op het snijvlak van onderzoek en ontwerp die het proces van co-creatie en collectieve creativiteit faciliteren. Ze hebben zich laten inspireren door de Imagineering Design aanpak die ook in het boekje wordt geïntroduceerd.

Bestel nu voor slechts € 9,95.




Guest Experience Model

Regisseer een optimale gastbeleving!

Binnen de toeristisch-recreatieve sector heeft het fenomeen ‘beleving’ een grote vlucht genomen. In toenemende mate zijn de inspanningen van bedrijven gericht op het creëren van een optimale gastbeleving. Een model dat zeer bruikbaar is bij het regisseren van een optimale gast-/klantbeleving, is het Guest Experience Model van Van Wijngaarden. In dit e-book wordt het model stap-voor-stap uitgelegd en met een case geïllustreerd.

Bestel nu voor slechts € 9,95.




Nieuwe businessmodellen voor de toeristisch-recreatieve sector

Bouw een nieuw businessmodel!

In Nieuwe business modellen voor de toeristisch-recreatieve sector beschrijft Herman Lier de werking van het door hem gemodificeerde Business Model Canvas van Alexander Osterwalder. Met dit model kunnen organisaties inzichtelijk maken waarop ze haar middelen en activiteiten het beste kunnen inzetten om waarde te creëren. Het boek wordt afgesloten met een bijdrage van Peter van Wijngaarden die nader ingaat op zijn Guest Experience Model.

Bestel nu voor slechts € 23,54.



CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
20/12/24
De Brabantse Winter keert terug met meer glitter en glamour
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
13/12/24
Minder diversiteit ondanks meer optredens op festivals
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.
06/12/24
Kerststad Valkenburg viert internationale erkenning
Kerststad Valkenburg is uitgeroepen tot de 7e beste kerstmarkt van Europa door European Best Christmas Markets. Bovendien is Valkenburg wederom bekroond als Beste Kerstmarkt van Nederland en heeft het voor het tweede jaar op rij de award voor Beste Kerstparade van Europa gewonnen. Als kers op de taart staat Valkenburg weer in de prestigieuze CNN-lijst van 'European towns and cities that look like Christmas'.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.