10x generatieverschil
Accommodatie: Golden Tulip verandert mee met doelgroep
![10x generatieverschil](images/20170703_092859.jpg)
Foto: Golden Tulip
Wie in het vakgebied is niet opgegroeid met de zo bekende naam uit de Nederlandse hotelwereld? Golden Tulip. Na een onrustige tijd is het merk in handen van een groep die weer investeert in de fysieke verschijning. Het merk moet mee in de wereld van verschuivende doelgroepen en nieuwe wensen bij de consument. Hoe ga je als hotel om met de verschillen tussen generaties?
Golden Tulip Hotels maakt dit jaar een ingrijpende internationale rebranding en herpositionering door. De verschillen tussen de generaties bepaalt de strategie. De hotelketen laat zien hoe het hier online, in service van mens tot mens maar ook fysiek mee omgaat in de verschijning van de hotels.
Moederorganisatie Louvre Hotels Group werkt momenteel hard aan >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: hotel, toerisme, zakelijke bezoeker, herpositionering, marketing, beleving