51.000 reizigers voor sprs.me op vakantie
![51.000 reizigers voor sprs.me op vakantie](images/20170724_221239.jpg)
Er zijn blind breaks in de thema’s Adventure, Backpacking, Broke, City Tripping, Honeymoon, Multi City, Road Tripping, Solo Together, Sunsation en het steeds wisselende Thema van de Maand. Een week van tevoren ontdek je wat de temperatuur ter plekke is en hoe laat je op het vliegveld of bij een auto-checkpoint moet zijn. De meeste reizigers kiezen voor een city trip (41%), de Broke variant voor reizigers met een kleine portemonnee (30%) of gaan roadtrippen (13%).
Millennials
De millennials bleken de blind break trend al snel gevonden te hebben. "Weg met het kapot googlen van je vakantie en welkom spontaniteit in reizen! Deze new way of travelling biedt namelijk dé uitkomst voor het snelle, drukke leventje van de millennial waarin werk, kids en sociale contacten een hoofdrol spelen”, schrijft de organisatie enthousiast. Hoewel de gemiddelde leeftijd van de srprs.reiziger op 27 jaar ligt, zien zij ook steeds meer millennials die voor een tweede keer op verrassingsreis gaan en dit keer pa, ma of zelfs opa of oma aanhaken.
Denk minder, voel meer!
"Srprs.me heeft een zeer hoogwaardig product opgebouwd en
onderhouden in een markt die wordt gedomineerd door concurrerende lage prijzen”,
aldus Raymond Klompsma, de co-founder van srprs.me. Zijn missie voor aankomend
jaar is duidelijk: "Ik daag iedereen uit om de spontaniteit in reizen terug te
brengen. Denk minder, voel meer.” Volgens Klompsma moet je elke reiziger
behandelen alsof het je vriend is: "Maak elke boeking persoonlijk en zet
klanten altijd op nummer één en technologie op twee. Elke boeking die
binnenkomt wordt door een srprs.consultant op maat verzorgd, srprs.me koopt
geen reizen in en verkoopt geen vooraf ingekochte pakketten. "Een vakantie moet
voor iedereen speciaal zijn en dat kan alleen bij gepersonaliseerde reizen.”
Hoge scores
Sprs.me heeft met een 9.2 een hoge klanttevredenheid en een NPS score van 62. De liefde van en naar de vakantieganger is daarnaast ook terug te zien aan de grote (online) community die srprs.me de afgelopen jaren om zich heen heeft gebouwd. De Facebook community genaamd ‘srprs.me travellers’ bestaat nu uit 13.500 leden en hun eigen Facebook-pagina telt maar liefst 187.000 fans.
55.000 reizigers aan eind van de zomer
De online reisaanbieder verwachten eind deze zomer hun 55.000e avonturier op reis te sturen. Naast België als eerste buitenlandse markt, deed srprs.me onlangs haar intrede in het Verenigd Koninkrijk. Als kers op de taart sleepten zij afgelopen april een derde plek in de wacht tijdens de jaarlijkse Tech5-competitie en kort daarop werd de reisorganisatie bij de European Tech30 competitie van The Next Web uitgeroepen tot één van de 30 snelst groeiende tech-bedrijven van Europa waar inmiddels 50 mensen werken.