Campagne voor extra dagbezoek in de zomer

Waarom
een zomercampagne?
Toeristisch Flevoland gaat een drukke zomer tegemoet. Uit een rondgang van
Toerisme Flevoland bij toeristische overnachtingslocaties blijkt dat er een
goede bezetting is met vooral Nederlandse- en Duitse gasten. Maar er is zeker nog
ruimte voor extra dagbezoekers naar Flevoland.
Insteek
De campagne richt zich op bezoekers die verblijven op overnachtingslocaties
buiten Flevoland en inwoners buiten Flevoland die niet op vakantie gaan. Zij
worden door de promotiefilmpjes enthousiast gemaakt Flevoland te bezoeken. De
filmpjes gericht op de thema's natuur/water en attracties, worden gedurende de
hele zomervakantie verspreid via Facebook, Youtube enProgramattic video
ads.
Partners
In de campagne werkt Toerisme Flevoland samen met de volgende aanbieders van
dag-uitjes verspreid over Flevoland:Walibi Holland, Erfgoedpark
Batavialand, De Orchideeën Hoeve, Luchtvaart-Themapark Aviodrome, Fun Forest
Almere, Netl de Wildste Tuin, De Randmeren Zeilschool & Bootverhuur,
Flevonice sports & funpark, Eemhof Watersport & Beachclub en
Staatsbosbeheer Flevoland.
Meer info
Kijk voor meer informatie en de promotiefilmpjes op toerismeflevoland.nl/zomercampagne