Geplaatst op: 10-08-2017
Auteur: Marc Gerlings

TUI sterke cijfers derde kwartaal 2017

TUI sterke cijfers derde kwartaal 2017
Foto: Shutterstock
TUI, in Nederland marktleider met reizen, heeft een prachtig derde kwartaal achter de rug. Het moederbedrijf in Duitsland presenteerde cijfers van het derde kwartaal uit het gebroken boekjaar. IN dat kwartaal is de winst verdubbeld.

De ontwikkeling laat zien hoe hard de winst kan gaan als de bezettingsgraden tot grote hoogte stijgen. Daarnaast verkocht de marktleider een paar onderdelen dat ook zorgde voor stevige inkomsten. Misschien het opvallendst is dat ondanks dat TUI veel onderdelen heeft alle delen bijdragen aan de winst. De winst komt uit op ruim 160 miljoen euro. In dezelfde periode vorige jaar werd nog niet eens de helft behaald, bijna 76 miljoen euro.
Trefwoorden: reizen, toerisme, marktleider

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

10/01/25
TUI introduceert Lena, de AI Explorer die de wereld voor je ontdekt
Lena voegt zich bij het bestaande team van TUI influencers en content creaters om vakantiegangers sneller, actueler en relevanter te informeren.
08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
20/12/24
De Brabantse Winter keert terug met meer glitter en glamour
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.