Geplaatst op: 14-08-2017
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Park Hilaria 2017 trekt meer bezoekers dan vorig jaar

Park Hilaria 2017 trekt meer bezoekers dan vorig jaar
De Eindhovens kermis die al voor de zestiende keer als Park Hilaria in de markt wordt gezet heeft dit jaar maar liefst 500.000 bezoekers getrokken. Dat betekent dat, ondanks twee regendagen, 30.000 mensen meer dan vorig jaar het tijdelijke pretpark op de Kennedylaan hebben bezocht. Het concept van Park Hilaria dat met onder meer optredens en grote terrassen meer biedt dat een doorsnee kermis in een tijd met teruglopende bezoeken succesvol blijft.


De afgelopen 10 dagen werd er in Eindhoven weer volop genoten van de vele kermisattracties voor jong en oud, de live optredens van diverse artiesten en de vele gezellige eet- en drinkgelegenheden.


Succesnummers

De meest populaire attracties van dit jaar waren de Air en The Haunted Mansion. Beide spectaculaire attracties werden zeer druk bezocht en door de bezoekers hoog gewaardeerd. Ook het muziekplein Hollario mocht zich dit jaar weer verheugen in een stijgende populariteit.



Larie en de Blauwe Vinken

Ook Park Hilaria’s knuffelmascotte Larie de Kanarie blijft onverminderd populair bij de allerkleinsten. Elke middag was het een drukte van belang op het Larienest en vermaakten de kinderen zich er uitstekend. ’s Avonds maakte Larie plaats voor de Blauwe Vinken en maakten velen dankbaar gebruik van de mogelijkheid om met deze bijzondere vogels op de foto te gaan.

Trefwoorden: evenemeten, kermissen

CELTH
 




   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

28/11/24
Exclusief voor leden
Certificaat SDG doelen voor Center Parcs
Center Parcs Europe heeft het SDG Pioneer-certificaat van de Verenigde Naties ontvangen voor de 29 Europese parken. Een belangrijke stap voor de duurzame ontwikkeling van deze keten.
28/11/24
Kinepolis biedt Cosy Loungers voor business class-ervaring
Bij Kinepolis Leidschendam krijg je vanaf 4 december niet alleen een film in perfecte projectie en ultiem geluid, maar lig je zelfs goed.
28/11/24
Aantal kampeerauto’s in 8 jaar tijd verdubbeld, grootste groei in Utrecht
Uit de cijfers van branchevereniging Kampeer & Caravan Industrie (KCI) en databureau VWE blijkt dat er nu 200.000 campers zijn geregistreerd in Nederland.
26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.

||| Agenda |||

29/11/24 t/m 30-11-24
29/11/24 t/m 30-11-24: BuitenlandBeurs
Op 29 en 30 november wordt in de Utrechtse jaarbeurs de BuitenlandBeurs georganiseerd. Dit evenement...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...