1 op de 10 vakantiefoto’s is een selfie
De veranderde beeldtaal in toerisme
Foto: Shutterstock
Een leuk feitje die 1 op de 10 maar daar komt een hele andere denkwereld bij kijken. Schoten we enkele decennia geleden nog foto’s op een filmrolletje. Nu pakken veel toeristen geen camera maar hun telefoon. Die kostbare foto is verruild voor het vrijwel gratis digitale plaatje. De selfie neemt daar met de opkomst van de smartphone een hoofdrol, in de film en ervaringen die vakantie heet. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: selfie, reizen, toerist, online marketing, hotel, camping