Introductie kastelenlijn Nederland
Kasteel Duivenvoorde. Foto: Shutterstock Vanmiddag presenteren stichting Kastelen,
Buitenplaatsen en Landgoederen (sKBL) en NBTC Holland Marketing de kastelenlijn
door Nederland. De introductie vindt plaats bij een van de deelnemers in de
lijn, kasteel De Haar bij Utrecht.
De inhoud van de kastelenlijn komt vooral uit het netwerk van René Dessing, directeur
sKBL. De openingshandeling wordt uitgevoerd door de gedeputeerden waar de
kastelenlijn doorheen voert. Dat zijn Zuid-Holland, Utrecht, Gelderland en
Overijssel.
Overigens is de promotie van de lijn al begonnen. Vorige week is een kleine
groep internationale journalisten ontvangen, onder meer in kasteel Duivenvoorde
in Voorschoten.
De redactie van Recreatie & Toerisme / NRIT media is bij de bijeenkomst.
Trefwoorden: cultuur, erfgoed, attractie, marketing
|
|
08/01/25
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
|
26/12/24
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
24/12/24
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
|
23/12/24
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
|
20/12/24
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
|
16/12/24
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
|
13/12/24
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.
|
Momenteel geen berichten aanwezig.
|