Hagelslag beleving in Holland campagne easyJet en NBTC
Innovatieve pop-up locatie voor Holland beleving hartje Londen (video toegevoegd)
Samen met NBTC Holland Marketing opent low cost vliegmaatschappij easyJet op vrijdag 22 september voor drie dagen ‘Café van der Sprinkles’ in Londen ter promotie van heel Nederland. Officieel heet het een winkel maar het is in hartje Londen een beleving in het klein van Holland in hagelslag.
Manier om Nederland als metropool te presenteren
easyJet werkt samen met NBTC Holland Marketing. Met deze lange termijn samenwerking willen de organisaties het bezoeken van Nederland onder Britten promoten. Deze campagne is onderdeel van de HollandCity-strategie waarmee NBTC de komende jaren inzet op spreiding van het groeiend aantal internationale bezoekers. Met HollandCity positioneert NBTC Nederland als één grote metropool om op die manier toeristen ook andere unieke bestemmingen in Nederland te laten ontdekken. Hierdoor profiteren in toenemende mate ook minder bekende regio’s van zowel buitenlandse als binnenlandse bezoekers en worden de nu al drukke plekken in ons land ontlast. Enkele steden worden duidelijker in dit winkel- en beleefconcept gepresenteerd.
Pop-up ‘Café van der Sprinkles’ op Leicester Square
In 2016 reisden meer dan 2 miljoen mensen vanuit het Verenigd Koninkrijk naar Nederland. Om dit aantal te stimuleren laten NBTC en easyJet met de lancering van het nieuwe pop-up ‘Café van der Sprinkles’ >>>
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |