Engelse award voor campagne NBTC en easyJet
NBTC & easyJet hebben voor het Holland doors event een Marketing New Thinking Award 2016 gewonnen.
De
Marketing New Thinking Awards wil merken en bureau’s in de schijnwerpers zetten
die op een innovatieve manier consumenten weten te bereiken.
Spannende Hollandse reiservaringen
In samenwerking met easyJet heeft NBTC Holland Marketing
vorig jaar het Holland doors event
opgezet met als doel toeristen te overtuigen om Why Not? te zeggen tegen nieuwe en spannende reiservaringen. Met
deze gedachte presenteer...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, campagnes, nederland, hollandmarketing