De marketingaanpak van Corendon
De organisatie van het event Leisure in
Business met vooral de verblijfsrecreatie in de zaal had Martin de
Boer directeur marketing van Corendon uitgenodigd om een inkijkje in
de marketingkeuken van deze vakantie-aanbieder te geven. Ze werden
niet teleurgesteld……
Corendon is met 600 duizend pax, een
omzet van 390 miljoen euro een speler van formaat op de Nederlandse
vakantiemarkt. Wat Corendon bijzonder maakt is dat 80 procent van de
boekingen direct worden gedaan. Een ander bijzonder feitje was dat
Corendon op ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer
Trefwoorden: reisbranche, touroperators, luchtvaartmaatschappijen