KLM huisjes uit spaarprogramma in museum
Foto: Lucas Kemper / Princessehof
Het is opvallende gratis reclame voor luchtvaartmaatschappij KLM; de bekende Delfsblauwe huisjes die zijn gemaakt voor het World Businessclass spaarprogramma worden tentoongesteld in keramiekmuseum Princessehof in Leeuwarden.
Keramiekmuseum Princessehof in Leeuwarden toont vanaf 2 december 2017 een bijzondere schenking. De Koninklijke Luchtvaart Maatschappij heeft 48 KLM huisjes in bruikleen gegeven aan het museum. De iconische KLM huisjes zijn al sinds hun beginjaren immens populair en door de unieke designs zijn het warecollectors-items. Vanaf 2 december zijn >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur
Trefwoorden: toerisme, reclame, cultuur, loyaliteit, marketing