Geplaatst op: 05-12-2017
Auteur: Ton Vermeulen
NRIT Media

Bijzondere campagne van Visit Denmark

Bijzondere campagne van Visit Denmark
Foto: Marc Trustrup, VisitDenmark
VisitDenmark is in samenwerking met Scandinavian Airlines gestart met de online adventskalender #FindingHygge. Het is de eerste adventskalender samengesteld door een nationaal toerismebureau.


Via de website www.findinghygge.dk maakt de bezoeker van 1 tot en met 24 december dagelijks kans op het winnen van unieke prijzen. Achter iedere virtuele deur schuilt een kort filmpje met uitleg over wat hygge voor de Denen betekent en maakt de bezoeker daaropvolgend kans op het winnen van een retourvlucht met SAS voor twee personen, drie hotelovernachtingen en een onvergetelijke ervaring in Denemarken.


Wat is Hygge?

Hygge is een gevoel van geluk en tevredenheid dat heeft te maken met levenservaringen en eenvoudige geneugten. Het gaat daarmee veel verder dan geluk dat wordt bereikt door rijkdom of bezit. Hygge is vooral hoe bent en een mindset.


Wat kun je meemaken?

Wie meedoet wint bijvoorbeeld een privé-proeverij in de kelders van de Carlsberg Brouwerij in de planning met een verblijf in de onlangs gerenoveerde Royal Suite in het Copenhagen Marriot Hotel of een hyggeligt familieverblijf in LEGOLAND®.



Topics:Marketing
Trefwoorden: marketing, verkeersbureaus, campagnes

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/01/25
Exclusief voor leden
Koerswijziging Trade Mart leidt tot nieuwe beurzen
Trade Mart Utrecht, onderdeel van Koninklijke Jaarbeurs, kiest een nieuwe koers. Dat zorgt voor in ieder geval twee nieuwe beurzen voor de segmenten Jewels & Luxury en Kitchen & Design.
26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
20/12/24
De Brabantse Winter keert terug met meer glitter en glamour
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
13/12/24
Minder diversiteit ondanks meer optredens op festivals
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.