Geplaatst op: 07-12-2017
Auteur: Marc Gerlings

QL Hotels start eigen bad- en bodylijn

QL Hotels start eigen bad- en bodylijn
Foto: QL Hotels

Als je een bekend hotelmerk hebt, waarom voeg je dan geen eigen lijn aan bad- en bodyproducten toe, zal eigenaar Hein van Beek gedacht hebben. QL Hotels en Restaurants, een collectie van ruim 130 onafhankelijke hotels, heeft een eigen amenities lijn gelanceerd met onder meer zeep, body lotion, shampoo en een douchegel. Ze komen van Ada Cosmetics en hebben het fair trade keurmerk Max Havelaar.

De hotels gaan meer gezamenlijk ondernemen nu er steeds meer leden komen. In oktober 2107 werd de collectie wederom uitgebreid met 14 hotels.


"Heerlijk en eerlijk”

Hein van Beek heeft deze collectie hotels bij elkaar gebracht. "Alle QL Hotels & Restaurants zijn stuk voor stuk kleinschalige hotels die niet alleen een uitstekende gastvrijheid bieden, maar ook het milieu hoog in het vaandel hebben staan. Ze maken gebruik van regionale en seizoensgebonden producten”, zegt Van Beek. ”We trekken deze visie door in onze amenities; persoonlijke verwennerij in het gebruik met tevens het fair trade keurmerk, dus naast heerlijk bovendien eerlijk.”


Uitbreiding van Amsterdam tot Montreux

Ondertussen groeit het netwerk gestaag. Recent nam QL een vlucht naar Scandinavië en kwamen er hotels bij in Noorwegen en Zweden. Vervolgens was de maand oktober goed voor veertien nieuwe leden, waaronder Hotel TwentySeven in Amsterdam, Parc Broekhuizen in Leersum, Herberg onder de Linden in het Groningse Aduard, Landgoed Rhederoord in De Steeg bij Arnhem en Weidumerhout in Weidum, Friesland. Daarnaast hebben zich hotels aangesloten in Duitsland, Oostenrijk – onder meer in Kitsbühel – en in het Zwitserse Montreux.

Topics:Horeca
Trefwoorden: hotel, hotelketen, merk, marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Beekse Bergen breekt record met 1,5 miljoen bezoekers
Safaripark Beekse Bergen heeft een mijlpaal bereikt: het park heeft afgelopen jaar maar liefst 1,5 miljoen bezoekers mogen ontvangen. Dit is een recordaantal voor het dierenpark, dat bekend staat om zijn unieke safaribeleving.
23/12/24
Hoe kom je aan het geld om te investeren in je bedrijf
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...
20/12/24
DierenPark Amersfoort opent nieuwe Chimpanseevallei
DierenPark Amersfoort heeft de deuren geopend van haar nieuwste themagebied: de Chimpanseevallei. Bezoekers kunnen nu oog in oog staan met deze bijzondere primaten in een volledig vernieuwde omgeving.
06/12/24
Beekse Bergen opent tropisch binnenspeelparadijs: Speelland Indoor
Beekse Bergen breidt deze winter uit met een nieuwe attractie: Speelland Indoor. Speelland Indoor bevindt zich op het terrein van Speelland Beekse Bergen, waar bezoekers in het voorjaar en de zomer kunnen genieten van dagrecreatie rond het Victoriameer.
04/12/24
Laatste maand om subsidie voor cyberweerbaarheid aan te vragen: vrijetijdssector loopt achter
Meer dan de helft van het budget voor de subsidieregeling ‘Mijn Cyberweerbare Zaak’ is inmiddels aangevraagd. Maar weinig aanvragen komen uit horeca, cultuur en recreatie. Nog tot en met 31 december 2024 kunnen bedrijven een aanvraag doen.
04/12/24
Exclusief voor leden
Toegankelijk maken collectie kost 5 jaar
De komende vijf jaar werkt attractie en mediamuseum Beeld & Geluid, in samenwerking met een aantal partijen, aan het toegankelijker maken van zijn collectie. Het zogeheten TACIT onderzoeksproject, gefinancierd door de NWO met 3,2 miljoen euro, ontwikkelt innovatieve technologieën die informatie toegankelijker maakt voor mensen met een auditieve, visuele en cognitieve beperking.
29/11/24
Exclusief voor leden
Tweede editie van Light Safari na eerste succesvolle editie
De tweede editie van Light Safari in Safaripark Beekse Bergen is van start gegaan. Vorig jaar trok het evenement meer dan 185.000 bezoekers en dit jaar belooft het nog spectaculairder te worden.