Time to Momo verzorgt miniguide Vakantiebeurs 2018
Ben je in het vakgebied reizen actief dan ken je de
uitgeverij Mo’media. Inderdaad, hun bekendste boeken zijn de 100% gidsen die ze
enkele jaren geleden het nieuwe merk Time to Momo gaven. Die uitgeverij
verzorgt voor de Vakantiebeurs 2018 een miniguide over de beurs.
Time to Momo is dit jaar niet te missen op de Vakantiebeurs. De uitgeverij
verzorgt het Urban Terras, waar locals vertellen over bijzondere citytrips.
Daarnaast is de uitgeverij zichtbaar met de miniguide.
"Naast onze gebruikelijke boeken maken we in samenwerking met verkeersbureaus
of stedelijke marketingorganisaties ook kleine versies van onze gidsen,
miniguides met een specifieke selectie adresjes en routes. Zo kwamen we op het
idee om voor de Vakantiebeurs ook zo´n miniguide te maken, want met een beetje
goede wil kun je de Jaarbeurs ook als bestemming zien en volg je als bezoekers
afhankelijk van je interesses ook bepaalde routes. Het idee sprak de
organisatie van de Vakantiebeurs direct aan en dus laten we nu 60.000
miniguides Vakantiebeurs drukken die bezoekers ontvangen in plaats van de
vroegere folder. Kortom; je kan niet om ons heen want ook op de Vakantiebeurs
is het dit jaar time to momo!”, meldt Sharon Dahler van de uitgeverij mo’media.
Trefwoorden: reizen, marketing
|
|
26/11/24
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
|
26/11/24
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
|
25/11/24
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
|
25/11/24
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
|
25/11/24
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
|
25/11/24
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
|
22/11/24
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
|
22/11/24
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.
|
|
28/11/24
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
|
03/12/24
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...
|
|