Time to Momo verzorgt miniguide Vakantiebeurs 2018
Ben je in het vakgebied reizen actief dan ken je de
uitgeverij Mo’media. Inderdaad, hun bekendste boeken zijn de 100% gidsen die ze
enkele jaren geleden het nieuwe merk Time to Momo gaven. Die uitgeverij
verzorgt voor de Vakantiebeurs 2018 een miniguide over de beurs.
Time to Momo is dit jaar niet te missen op de Vakantiebeurs. De uitgeverij
verzorgt het Urban Terras, waar locals vertellen over bijzondere citytrips.
Daarnaast is de uitgeverij zichtbaar met de miniguide.
"Naast onze gebruikelijke boeken maken we in samenwerking met verkeersbureaus
of stedelijke marketingorganisaties ook kleine versies van onze gidsen,
miniguides met een specifieke selectie adresjes en routes. Zo kwamen we op het
idee om voor de Vakantiebeurs ook zo´n miniguide te maken, want met een beetje
goede wil kun je de Jaarbeurs ook als bestemming zien en volg je als bezoekers
afhankelijk van je interesses ook bepaalde routes. Het idee sprak de
organisatie van de Vakantiebeurs direct aan en dus laten we nu 60.000
miniguides Vakantiebeurs drukken die bezoekers ontvangen in plaats van de
vroegere folder. Kortom; je kan niet om ons heen want ook op de Vakantiebeurs
is het dit jaar time to momo!”, meldt Sharon Dahler van de uitgeverij mo’media.
Trefwoorden: reizen, marketing
|
|
25/12/24
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
|
24/12/24
Safaripark Beekse Bergen heeft een mijlpaal bereikt: het park heeft afgelopen jaar maar liefst 1,5 miljoen bezoekers mogen ontvangen. Dit is een recordaantal voor het dierenpark, dat bekend staat om zijn unieke safaribeleving.
|
23/12/24
Ondernemen doe je om geld te verdienen, maar om goed te kunnen ondernemen, heb je ook geld nodig. De...
|
20/12/24
DierenPark Amersfoort heeft de deuren geopend van haar nieuwste themagebied: de Chimpanseevallei. Bezoekers kunnen nu oog in oog staan met deze bijzondere primaten in een volledig vernieuwde omgeving.
|
06/12/24
Beekse Bergen breidt deze winter uit met een nieuwe attractie: Speelland Indoor. Speelland Indoor bevindt zich op het terrein van Speelland Beekse Bergen, waar bezoekers in het voorjaar en de zomer kunnen genieten van dagrecreatie rond het Victoriameer.
|
04/12/24
Meer dan de helft van het budget voor de subsidieregeling ‘Mijn Cyberweerbare Zaak’ is inmiddels aangevraagd. Maar weinig aanvragen komen uit horeca, cultuur en recreatie. Nog tot en met 31 december 2024 kunnen bedrijven een aanvraag doen.
|
04/12/24
De komende vijf jaar werkt attractie en mediamuseum Beeld & Geluid, in samenwerking met een aantal partijen, aan het toegankelijker maken van zijn collectie. Het zogeheten TACIT onderzoeksproject, gefinancierd door de NWO met 3,2 miljoen euro, ontwikkelt innovatieve technologieën die informatie toegankelijker maakt voor mensen met een auditieve, visuele en cognitieve beperking.
|
29/11/24
De tweede editie van Light Safari in Safaripark Beekse Bergen is van start gegaan. Vorig jaar trok het evenement meer dan 185.000 bezoekers en dit jaar belooft het nog spectaculairder te worden.
|
|
12/02/25 t/m 13-02-25
Recreatie Next Level is dé next step naar inspiratie en kennis voor de (toekomstige) rec...
|
|