Geplaatst op: 27-12-2017
Auteur: Marc Gerlings

Time to Momo verzorgt miniguide Vakantiebeurs 2018

Time to Momo verzorgt miniguide Vakantiebeurs 2018
Ben je in het vakgebied reizen actief dan ken je de uitgeverij Mo’media. Inderdaad, hun bekendste boeken zijn de 100% gidsen die ze enkele jaren geleden het nieuwe merk Time to Momo gaven. Die uitgeverij verzorgt voor de Vakantiebeurs 2018 een miniguide over de beurs.

Time to Momo is dit jaar niet te missen op de Vakantiebeurs. De uitgeverij verzorgt het Urban Terras, waar locals vertellen over bijzondere citytrips. Daarnaast is de uitgeverij zichtbaar met de miniguide.

"Naast onze gebruikelijke boeken maken we in samenwerking met verkeersbureaus of stedelijke marketingorganisaties ook kleine versies van onze gidsen, miniguides met een specifieke selectie adresjes en routes. Zo kwamen we op het idee om voor de Vakantiebeurs ook zo´n miniguide te maken, want met een beetje goede wil kun je de Jaarbeurs ook als bestemming zien en volg je als bezoekers afhankelijk van je interesses ook bepaalde routes. Het idee sprak de organisatie van de Vakantiebeurs direct aan en dus laten we nu 60.000 miniguides Vakantiebeurs drukken die bezoekers ontvangen in plaats van de vroegere folder. Kortom; je kan niet om ons heen want ook op de Vakantiebeurs is het dit jaar time to momo!”, meldt Sharon Dahler van de uitgeverij mo’media.
Trefwoorden: reizen, marketing

CELTH
 





   

   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

26/12/24
Recycling bekers bij sportevenementen
Dit jaar gingen nieuwe regels in voor de recyclinhg van plastic bij evenementen. Dat was niet makkelijk voor sportevenementen. Opeens moesten de kartonnen bekers voor deelnemers met plastic laagje of gewassen worden, of verzamelen en recyclen. De Zevenheuvelenloop is het eerste evenement dat een percentage van recycling doorgeeft, 92,5%.
25/12/24
Op weg naar 2025
Het jaar 2024 loopt ten einde en we kijken vol verwachting uit naar een prachtig 2025. We willen jullie hartelijk bedanken voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in ons.
24/12/24
Zorgen over toekomst evenementen
Zowel gemeenten als evenementenorganisatoren maken zich grote zorgen over de toekomst van evenementen in Nederland. Uit recent onderzoek van bureau Respons blijkt dat de druk op de sector toeneemt.
23/12/24
Pride Amsterdam kiest voor Love in 2025
Voor Pride 2025 in Amsterdam staat het thema LOVE centraal, niet alleen als symbool van romantiek, maar ook als fundament voor verbinding, begrip en solidariteit. Liefde boeit, bindt, steunt en overwint.
20/12/24
De Brabantse Winter keert terug met meer glitter en glamour
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
16/12/24
HECkathon: studenten De Rooi Pannen aan de slag met vraagstukken Bredase bedrijven
Volgende week donderdag 19 december staat er een prachtig evenement op de planning voor onze Bredase studenten Toerisme, Leisure & Marketing, samen met een aantal prominente Bredase bedrijven en organisaties.
13/12/24
Minder diversiteit ondanks meer optredens op festivals
Het Nederlandse festivalseizoen van 2024 liet een opvallende verschuiving zien in de muziekprogrammering. Dancemuziek domineerde de podia, terwijl rockmuziek terrein verloor. Dit blijkt uit het rapport 'Festivalprogrammering in Nederland 2024', samengesteld door Martijn Mulder.
06/12/24
Kerststad Valkenburg viert internationale erkenning
Kerststad Valkenburg is uitgeroepen tot de 7e beste kerstmarkt van Europa door European Best Christmas Markets. Bovendien is Valkenburg wederom bekroond als Beste Kerstmarkt van Nederland en heeft het voor het tweede jaar op rij de award voor Beste Kerstparade van Europa gewonnen. Als kers op de taart staat Valkenburg weer in de prestigieuze CNN-lijst van 'European towns and cities that look like Christmas'.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.