Geplaatst op: 29-12-2017
Auteur: Marc Gerlings

Seabourn zet Andrew Weil in voor wellnessreizen

“Wellnesstoerisme groeit”

Seabourn zet Andrew Weil in voor wellnessreizen
Andrew Weil. Foto: Seabourn
Cruisemaatschappij Seabourn, zet in 2018 nog meer in op welzijn en mindfulness met twee nieuwe Wellness Cruises van Dr. Andrew Weil. Op elk van deze cruises richting Alaska en Griekenland is er het exclusieve mindfulnessprogramma ‘Spa & Wellness with Dr. Andrew Weil’ met experts in integratieve geneeskunde en Dr. Weil, arts, auteur van bestsellers en nu ook partner van Seabourn.

"De blijvende groei van het wellnesstoerisme wijst op het belang van welzijn en gezondheid voor veel reizigers en zeker onze Seabourngasten,” zegt Richard Meadows, president bij Seabourn. "Door het opmerkelijke succes van het Spa & Wellness programma met Dr. Andrew Weil op onze schepen, namen we hem aan boord om cruises naar geweldige bestemmingen zoals Alaska en Griekenland samen te stellen die nog meer focussen op spa en wellness. Met de schitterende natuur en cultuur van deze bestemmingen op de achtergrond kunnen reizigers hun welzijn versterken. Seabourn zet zich permanent in om zijn reizigers een goed gevoel te geven.”

Op het programma staan een aantal wellness-seminars en interactieve sessies onder leiding van Dr. Weil en zijn team, met onder meer een Mindful Living coach. Er worden ook optionele, te betalen excursies aan wal georganiseerd. Zo verrijkt wellness het aanbod op de bestemmingen.
Topics:Toerisme
Trefwoorden: toerisme, wellness, cruise

CELTH





||| Nieuws |||

03/03/25
Artikelen Capita Selecta uit Trendrapport online
Alle artikelen in het hoofdstuk Capita Selecta van het nieuwste Trendrapport staan online. Mede dankzij partners CELTH en NBTC vrij toegankelijk.
03/03/25
Exclusief voor leden
GoVolta's budgettrein strandt door financieringsproblemen
Een ontluisterend interview in de Volkskrant met de initiatiefnemers van GoVolta, het bedrijf van Maarten Bastian en Hessel Winkelman. Ze hadden grootse plannen om in 2025 budgettreinen door Europa te laten rijden.
03/03/25
Het effect van ‘Wie is de Mol’ op bestemmingen
Na elk seizoen van "Wie is de Mol?" stijgt het aantal Nederlandse vakantieboekingen naar de landen waar het populaire tv-programma is opgenomen. Autoverhuurbedrijf Sunny Cars meldt een opvallende toename in de verhuur van auto’s in de landen waar de opnames waren.
03/03/25
Exclusief voor leden
Low Carbon Travels en Nature Travel Lab bundelen krachten
Nature Travel Lab en Low Carbon Travels hebben de handen ineengeslagen om duurzame en natuurgerichte reizen te stimuleren.
03/03/25
Exclusief voor leden
Sunny Cars richt pr op landelijke media
Pr-bureau nxt agency meldt de samenwerking met autohuurspecialist Sunny Cars aan. De samenwerking richt zich op het positioneren van Sunny Cars als thought leader in de autoverhuurbranche. Data gaat meer een rol spelen in de pr-strategie.
28/02/25
Uber opstapplaats bij Eindhoven Airport
Vervoersservice Uber biedt vanaf nu ook zijn diensten aan vanaf de taxistrook van Eindhoven Airport.
26/02/25
Exclusief voor leden
Booking zet in op AI en Connected Trips
Booking Holdings heeft een sterk 2024 achter de rug en wist zowel boekingen als omzet en winst flink te verbeteren ten opzichte van een jaar eerder. Het bedrijf ziet voor 2025 wereldwijd een grote belangstelling voor reizen en zet zelf fors in op AI-agents en zogenaamde Connected Trips.
26/02/25
Exclusief voor leden
Nationale Campermarkt opent inschrijvingen
Vanaf vandaag kunnen particulieren een camper verkoopplaats reserveren voor de tweede editie van de Nationale Campermarkt, die plaatsvindt op zaterdag 5 april 2025 bij FlevoNice in Biddinghuizen.

||| Agenda |||

12/03/25
12/03/25 t/m 12-03-25:  Frysk Toerisme Festival 2025,
Merk Fryslân organiseert op 11 maart 2025 het Frysk Toerisme Festival 2025. Dit event is de opvolge...
05/04/25
05/04/25 t/m 05-04-25: Impact Fair
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...