Genomineerden Citymarketing Award 2018 bekend

Hanzesteden Marketing: Habeant Hansam Suam
Het verschil maken op basis van een eeuwenoud DNA
Ingezonden door MarketingOost
Meer informatie: www.hanzestedenmarketing.nl
Citymarketingcampagne ’30 days as a Hagenees’
Ingezonden door Gemeente Den Haag
Meer informatie: https://behague.com/en/30-days-as-a-hagenees
Regionale strategie Internationaal toerisme regio Utrecht
Ingezonden door Utrecht Marketing, namens samenwerkende marketingorganisaties
Meer informatie: https://www.bezoek-utrecht.nl/wat-te-zien/in-de-regio/meer-zien-van-de-regio
De procedure
De vakjury geeft elke genomineerde een score die voor 50% meetelt voor het uiteindelijke resultaat. De andere 50% wordt bepaald door stemming van de deelnemers aan de Dag van de Citymarketing naar aanleiding van korte presentaties (pitches). Aan het einde van de dag wordt er één prijs uitgereikt.