GfK gaat boekingsgedrag voorspellen
Op de Vakantiebeurs
presenteerden ANVR en GfK drie tools waarmee de branche inzicht kan krijgen in
het reis- en boekingsgedrag van de Nederlandse vakantieganger. Opvallend is de
zogenaamde Travel Sentimentsindex waarmee het boekingsgedrag per bestemming kan
worden voorspeld.
Bekend is de GfK/ANVR Travelscan waar maandelijks onder
reisbureaus en touroperators de gerealiseerde boekingen worden geanalyseerd en
gerapporteerd. Vorig jaar is gestart met de GfK/ANVR Consumentenscreening waar
elke maand aan 60.000 cons...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Onderzoek, Reis & vervoer
Trefwoorden: reisbranche, reisbureaus, touroperators, boekingen, toekomstvoorspellingen, onderzoek