Campagne French Touch voor het eerst in Nederland
De campagne French Touch "La Belle Vie” is officieel gelanceerd in Nederland. French Touch "La Belle Vie” is een grote internationale campagne waarin de Franseart de vivrecentraal staat. Dit jaar wordt de campagne voor het eerst in Nederland georganiseerd. De introductie van de campagne vond plaats op 13 februari in Amsterdam in het bijzijn van CEO’s en directieleden van grote participerende merken als Total, L’Oréal, TUI, Pierre & Vacances, ClubMed en vele anderen.
French Touch: een commerciële, culturele
én mediacampagne
"Allereerst is French Touch "La Belle Vie” een feest ter ere van de
Frans-Nederlandse vriendschap”, vertelt Daniel Teboul, algemeen directeur
French Touch: "Nederlanders houden van Frankrijk, dat blijkt wel uit het
feit dat er jaarlijks 4 miljoen Nederlanders Frankrijk bezoeken. In
partnerschap met de Franse Ambassade in Nederland en een groot aantal
commerciële partners, organiseren wij daarom dit jaar de French Touch campagne
voor het eerst in Nederland.”
Het is een unieke samenwerking door de enorme diversiteit aan partners uit de culturele, food- en reisbranche met als doel de Nederlanders te blijven interesseren voor de Franse manier van leven.
120.000 gratis magazines
Tijdens de campagne wordt er van 20 maart t/m 20 april een aantal commerciële,
culturele en feestelijke acties opgezet. Zovinden consumenten in
duizenden retail locaties in de vijf grote Nederlandse steden speciale French
Touch aanbiedingen. Het gaat hierbij om producten die symbool staan voor de
Franseart de vivre. Daarnaast verschijnt speciaal voor deze
campagne de glossy French Touch "La Belle Vie”, een gratis magazine in een
oplage van 120.000.
De campagne die door Ivo Niehe wordt gepresenteerd, wordt afgesloten met een
grote show in Theater Amsterdam op 20 april, waarin artiesten en vooraanstaande
personen uit de Franse en Nederlandse mode- en filmwereld optreden.