Deze website maakt gebruik van cookies.Meer informatieDeze melding verbergen

Geplaatst op: 15-02-2018
Auteur: Tonny Klinkien

Campagne French Touch voor het eerst in Nederland

Campagne French Touch voor het eerst in Nederland
Campagnebeeld French Touch.

De campagne French Touch "La Belle Vie” is officieel gelanceerd in Nederland. French Touch "La Belle Vie” is een grote internationale campagne waarin de Franseart de vivrecentraal staat. Dit jaar wordt de campagne voor het eerst in Nederland georganiseerd. De introductie van de campagne vond plaats op 13 februari in Amsterdam in het bijzijn van CEO’s en directieleden van grote participerende merken als Total, L’Oréal, TUI, Pierre & Vacances, ClubMed en vele anderen.


French Touch: een commerciële, culturele én mediacampagne
"Allereerst is French Touch "La Belle Vie” een feest ter ere van de Frans-Nederlandse vriendschap”, vertelt Daniel Teboul, algemeen directeur French Touch: "Nederlanders houden van Frankrijk, dat blijkt wel uit het feit dat er jaarlijks 4 miljoen Nederlanders Frankrijk bezoeken. In partnerschap met de Franse Ambassade in Nederland en een groot aantal commerciële partners, organiseren wij daarom dit jaar de French Touch campagne voor het eerst in Nederland.”

Het is een unieke samenwerking door de enorme diversiteit aan partners uit de culturele, food- en reisbranche met als doel de Nederlanders te blijven interesseren voor de Franse manier van leven.


120.000 gratis magazines
Tijdens de campagne wordt er van 20 maart t/m 20 april een aantal commerciële, culturele en feestelijke acties opgezet. Zovinden consumenten in duizenden retail locaties in de vijf grote Nederlandse steden speciale French Touch aanbiedingen. Het gaat hierbij om producten die symbool staan voor de Franseart de vivre. Daarnaast verschijnt speciaal voor deze campagne de glossy French Touch "La Belle Vie”, een gratis magazine in een oplage van 120.000.


De campagne die door Ivo Niehe wordt gepresenteerd, wordt afgesloten met een grote show in Theater Amsterdam op 20 april, waarin artiesten en vooraanstaande personen uit de Franse en Nederlandse mode- en filmwereld optreden.

www.frenchtouchlabellevie.nl.
Trefwoorden: toerisme, campagne

CELTH



||| Nieuws |||

01/04/25
Vloer Recreatie Vakbeurs voor 80% gevuld
Met nog ruim zeven maanden te gaan tot de Recreatie Vakbeurs op 11, 12 en 13 november 2025 in Evenementenhal Hardenberg, is de beursvloer nu al voor maar liefst 80% geboekt.
01/04/25
Week van de Duurzame Waterrecreatie
In de week van 22 tot en met 28 mei 2025 vindt voor de derde keer op rij de Week van de Duurzame Waterrecreatie plaats. Tijdens deze week staan verschillende kennisonderwerpen op het gebied van duurzame waterrecreatie in de schijnwerpers.?
01/04/25
Tegenslagen voor culturele sector en
"Laten we samen verder bouwen aan een culturele en creatieve sector die blijft verbinden en vernieuwen". Met deze oproep opent voorzitter Kristel Baele het online jaarverslag 2024 van de Raad voor Cultuur, dat vandaag is gepubliceerd.
01/04/25
Exclusief voor leden
Plopsaland De Panne viert 25e verjaardag met spectaculaire parade
Plopsaland De Panne heeft op 29 maart 2025 haar 25e jubileumseizoen geopend met een groots feest, in aanwezigheid van talrijke bekende Vlamingen en prominenten. Het hoogtepunt van de viering is de gloednieuwe 25 Celebration Parade, een kleurrijke stoet met acht praalwagens, tientallen dansers en de Studio 100-figuren.
01/04/25
Brabant verwelkomt nieuw wandelplatform: WandelStarter
Brabantse wandelaars kunnen vanaf vandaag hun hart ophalen met het nieuwe platform WandelStarter. Dit digitale initiatief, gelanceerd door Brabant Partners en partners, biedt een overzicht van meer dan 200 startpunten voor prachtige wandelroutes in de regio.
01/04/25
Nieuw personage in Slagharen: Burgemeester Bright verwelkomt gasten
De introductie van Burgemeester Bright naast alle bestaande personages zorgt voor extra beleving voor de bezoekers.
01/04/25
Exclusief voor leden
Cruiseschepen in Rotterdam aan de stekker
Een mijlpaal in de verduurzaming van de Rotterdamse haven is bereikt: cruiseschepen aan de Wilhelminakade kunnen vanaf nu gebruikmaken van walstroom. Dit betekent dat ze hun motoren niet langer hoeven te laten draaien om stroom te produceren wat en aanzienlijke verminderen van geluidsoverlast en luchtvervuiling oplevert.
31/03/25
Nederlandse reizigers ontdekken Korea
Korea is in opmars als populaire reisbestemming onder Nederlandse vakantiegangers.

||| Agenda |||

05/04/25
05/04/25 t/m 05-04-25: Impact Fair
Impact Fair rolt op zaterdag 5 april de groene loper uit voor iedereen die zijn of haar steentje op ...
12/04/25
12/04/25 t/m 12-04-25: Campervan Days
Na een succesvolle eerste editie in 2024 keert Campervan Days op 12 en 13 april 2025 terug...
05/05/25 t/m 11-05-25
05/05/25 t/m 11-05-25: The Greater Bay Area Leisure Tour
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
26/05/25
26/05/25 t/m 26-05-25: European Sustainable Tourism Mobility Forum 2025
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
24/06/25
24/06/25 t/m 24-06-25: Vakbeurs Vakantiehuis van de Toekomst
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...