Geplaatst op: 19-02-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Al 3.000 restaurants op reserveringsplatform BookDinners.nl van KHN

Al 3.000 restaurants op reserveringsplatform BookDinners.nl van KHN
Bron: Pixabay
BookDinners.nl, het online reserveringsplatform van KHN voor restaurants, heeft nu al de target gehaald die was gesteld voor halfweg 2018. Inmiddels zijn meer dan 3.000 restaurants aangesloten bij dit platform. Het platform is voor KHN en haar leden belangrijk om de regie over de boekingen en klanten terug te krijgen.


"Restaurants die meedoen aan BookDinners.nl krijgen weer zelf de regie over hun marketing en prijsbeleid. Ze kunnen met BookDinners.nl zelf bepalen waar ze als restaurant voor staan, welke marketingacties ze doen en wanneer”, schrijft KHN enthousiast. "Bovendien kunnen restaurants rechtstreeks communiceren met hun (toekomstige) gasten. Dat is voor restaurants erg belangrijk, omdat mensen zich steeds meer online oriënteren, online een tafel reserveren en erg gericht zijn op promoties of specials.”


Nog hogere ambitie

Op dit moment hebben 3.000 restaurants zich aangesloten bij BookDinners.nl en is de ambitie bijgesteld naar halverwege 2018 minimaal 4.000 aangesloten restaurants . "De komende tijd richten we ons ook op het bereiken van (potentiële) gasten; we werken aan een grotere bekendheid van BookDinners.nl bij het Nederlandse publiek. De enorme groei van BookDinners.nl in de afgelopen maand is mede te danken aan de samenwerking met Dinerbon.nl. Belangrijk punt daarbij is dat mensen die een Dinerbon hebben, nu op BookDinners.nl kunnen zien bij welke restaurants ze die bon kunnen inleveren.”


Over BookDinners.nl en haar partners

BookDinners.nl is een branche-initiatief van KHN, SHK (Samenwerkende Horeca Ketens), BookDinners (online-platform), CPI (Centrum voor Publieke Innovatie), HorecaDNA en de software-partners TheNextTable, Stardekk, BonChef, Formitable, WeReserve, Booq Tafelreserveren, eTender en Resengo. Het platform staat open voor nieuwe partners, waarbij KHN directe invloed heeft op het feit dat het platform blijft opereren in het belang van restaurants. Belangrijke punten hierbij zijn de prijsstelling, de vindbaarheid en eerlijke reviews van echte gasten.

Trefwoorden: horeca, restaurants, boekingen, platforms

Gerelateerde berichten:

  • Geen gerelateerde berichten.
  • CELTH
     
       
       
       
       
       

       

       
       

       
       
       

       

    ||| Nieuws |||

    12/11/24
    Onderhandelingsresultaat over nieuwe Horeca-cao
    De nieuwe Horeca-cao is definitief en gaat per 1 januari 2025 in en loopt tot en met 31 december 2026. Vandaag, 12 november, wordt bekend of ook de leden van de CNV hebben ingestemd met de cao.
    11/11/24
    Exclusief voor leden
    Innovatie is sleutel tot de toekomst van hotels
    Bijna de helft van de logiesverstrekkers kampt met personeelstekorten. Hierdoor wordt innovatie in de hotelsector onvermijdelijk. Traditioneel hechten hotels veel waarde aan persoonlijke service en zijn vaak terughoudend met technologie. Echter, door de aanhoudende personeelstekorten is automatisering noodzakelijk geworden.
    11/11/24
    29% van de vrouwelijke werknemers in horeca ervaart ongewenst gedrag
    Werknemers in zorg en horeca ervaren het vaakst ongewenst gedrag op het werk, zoals seksuele aandacht, intimidatie, lichamelijk geweld of pesten.
    08/11/24
    Exclusief voor leden
    Postillion Hotels wint it-award
    Postillion Hotels heeft op woensdag 6 november de Cvent Excellence Award Europe gewonnen in de categorie Portfolio Powerhouse.
    07/11/24
    Exclusief voor leden
    Bedrijfsplanning makkelijker door AI
    Vandaag is de lancering van Barbara, een Graph-AI planningssysteem dat de personeelsplanning voor bedrijven verandert. van een 20-uur durende weektaak naar een proces van 15 minuten.
    06/11/24
    Ondernemers vrijetijdssector minder positief
    Nederlandse ondernemers zijn minder positief dan een jaar eerder. Toch verwachten ze in 2025 te investeren en de personeelssterkte. Het ondernemers vertrouwen is in Nederland onverminderd licht negatief. Hoe zit het in de vrijetijdssector?
    06/11/24
    Exclusief voor leden
    Hotelplatform Mews snelst groeiende bedrijf van Nederland
    Het hotelplatform Mews heeft de Golden Scaler Award gewonnen tijdens de jaarlijkse Top 250 Awards-ceremonie. Deze prijs betekent dat Mews als het snelst groeiende bedrijf van Nederland wordt gezien.
    05/11/24
    Exclusief voor leden
    Deuren open NH Collection Gent na forse renovatie
    Na een ingrijpende renovatie opent NH Collection Gent opnieuw haar deuren. Dit hotel ligt tegenover het Stadhuis, in het oude stadshart van Gent.

    ||| Agenda |||

    Momenteel geen berichten aanwezig.