Al 3.000 restaurants op reserveringsplatform BookDinners.nl van KHN
"Restaurants die meedoen aan BookDinners.nl krijgen weer zelf de regie over hun marketing en prijsbeleid. Ze kunnen met BookDinners.nl zelf bepalen waar ze als restaurant voor staan, welke marketingacties ze doen en wanneer”, schrijft KHN enthousiast. "Bovendien kunnen restaurants rechtstreeks communiceren met hun (toekomstige) gasten. Dat is voor restaurants erg belangrijk, omdat mensen zich steeds meer online oriënteren, online een tafel reserveren en erg gericht zijn op promoties of specials.”
Nog hogere ambitie
Op dit moment hebben 3.000 restaurants zich aangesloten bij BookDinners.nl en is de ambitie bijgesteld naar halverwege 2018 minimaal 4.000 aangesloten restaurants . "De komende tijd richten we ons ook op het bereiken van (potentiële) gasten; we werken aan een grotere bekendheid van BookDinners.nl bij het Nederlandse publiek. De enorme groei van BookDinners.nl in de afgelopen maand is mede te danken aan de samenwerking met Dinerbon.nl. Belangrijk punt daarbij is dat mensen die een Dinerbon hebben, nu op BookDinners.nl kunnen zien bij welke restaurants ze die bon kunnen inleveren.”
Over BookDinners.nl en haar partners
BookDinners.nl is een branche-initiatief van KHN, SHK (Samenwerkende Horeca Ketens), BookDinners (online-platform), CPI (Centrum voor Publieke Innovatie), HorecaDNA en de software-partners TheNextTable, Stardekk, BonChef, Formitable, WeReserve, Booq Tafelreserveren, eTender en Resengo. Het platform staat open voor nieuwe partners, waarbij KHN directe invloed heeft op het feit dat het platform blijft opereren in het belang van restaurants. Belangrijke punten hierbij zijn de prijsstelling, de vindbaarheid en eerlijke reviews van echte gasten.