Geplaatst op: 21-02-2018
Auteur: Redactie
NRIT Media

Engelse wandelcampagne voor Nederlandse markt

Engelse wandelcampagne voor Nederlandse markt
In Engeland nemen ze wandelen heel serieus en pakken ze het ook erg professioneel aan. Zo gaat het Marketing Peak District & Derbyshire (MPDD) in 2018 en 2019 fors investeren in de promotie van zeven langeafstandwandelpaden verspreid over Engeland. Nederland is een van de drie markten waar de wandelcampange gelanceerd wordt.


Voor deze wandelpromotiecampagne ontvangt het verkeersbureau een budget van 1,1 miljoen euro van Visit England, aangevuld met 227.000 euro van het toeristisch bedrijfsleven. Onder de naam ‘England’s Great Walking Trails’ zijn van de 16 National Trails er zeven geselecteerd die voor buitenlandse toeristen makkelijk te bereiken zijn via een regionale luchthaven of veerdienst. Het zijn de Pennine Way, de South West Coast Path, North Down’s Way, Hadrian’s Wall Path, Norfolk Coast Path, Cleveland Way en Cotswold Way. Ze verschillen alle in sfeer, beleving en zwaarte.


In de loop van 2018 worden per wandeltraject verschillende arrangementen samengesteld die in duur variëren van 3 tot 7 dagen. Bij het boeken van de arrangementen kan men naar eigen voorkeur kiezen tussen een keur aan accommodaties, waaronder sfeervolle Bed & Breakfasts, boutique hotels, cottages, jeugdherbergen of overnachten in pubs. Marketing Peak District & Derbyshire is aanwezig op de Fiets en Wandelbeurs die in de Jaarbeurs in Utrecht plaatsvindt van vrijdag 2 tot en met zondag 4 maart. Nadere informatie op www.discoverenglandswalkingtrails.com.


Nederland belangrijke markt

MPDD zal de zeven geselecteerde trails gaan promoten in Nederland, Duitsland, Frankrijk en Noord-Amerika. ‘De National Trails zijn de paradepaardjes onder wandeltochten in Engeland. Uiteraard is Nederland een van de vier markten waar wij zwaar op gaan inzetten’, aldus MPDD directrice Jo Dilley. ‘De bereikbaarheid is middels de vele vlieg-, veerboot- en treinverbindingen optimaal, een grote groep Nederlanders zijn enthousiaste wandelaars en wij bieden met de zeven verschillende trajecten een voor ieder wat wils aanbod.’ Baltus Communications is aangesteld als PR-bureau.

Link: http://www.discoverenglandswalkingtrails.com/
Trefwoorden: dagrecreatie, wandelen, engeland

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

30/10/24
Menno Stokman verlaat CELTH na zeven jaar
Menno Stokman, directeur van het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH), neemt na ruim zeven jaar afscheid. Per 1 januari 2025 treedt hij in dienst bij de gemeente Wageningen als strategisch adviseur voor het Netwerk Kennissteden Nederland.
29/10/24
Kennisevent Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs het kennisevent ‘Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming. Primeur voor Nederland. Presentatie van internationaal onderzoek: 'Creating equitable destinations: How to manage and distribute tourism’s value to better serve communities'.
11/10/24
Zet je regio op de kaart 2024: Balans in jouw bestemming – Maak deel uit van de toekomst van toerisme!
NRIT organiseert in samenwerking met CELTH en de Recreatie Vakbeurs een kennisevent rond bestemming in balans. In slechts twee uur ben je helemaal up-to-date met de nieuwste inzichten en strategieën. Je leert van experts, netwerkt met vakgenoten én krijgt praktische handvatten om direct mee aan de slag te gaan in jouw regio.
25/09/24
Een tafel voor niemand? Vier scenario's voor het arbeidsmarkttekort in toerisme en hospitality
Wat brengt de toekomst voor toerisme? Zijn dat robots in de keuken, virtuele avonturen of structurele personeelstekorten? Lector ‘Disruption, Innovation and New Phenomena’ Ian Yeoman bij NHL Stenden Hogeschool, schetste in zijn inauguratiespeech vier scenario's voor de sector.
24/06/24
Meer weten over klimaatrisico's, impact of bewonersbetrokkenheid? CELTH komt met drie nieuwe onderzoeken!
Het Centre of Expertise Leisure, Tourism & Hospitality (CELTH) heeft de afgelopen week maar liefst drie nieuwe onderzoeken gepubliceerd. Zo brachten ze de klimaatrisico’s van Nederlandse reisorganisaties in kaart, onderzochten hoe ze bewoners beter bij toerisme(beleid) kunnen betrekken en ontwikkelden ze een impact label voor vakantiehuizen in de natuur.
18/03/24
Lidstaten willen toerisme hoog op de agenda van de nieuwe Europese Commissie
Toerisme blijft in Europa hoog op de politieke agenda staan. De huidige Europese Commissie zal na de verkiezingen haar uiterste best doen toerisme op EU-niveau goed op de agenda te houden.
30/01/24
PD-kandidaat: Kansen voor hotels door CSRD
In het Professional Doctorate voor Leisure, Tourism & Hospitality traject is Armand Odekerken ingestapt. Odekerken onderzoekt hoe verschillende hotelketens duurzaamheidsstrategieën kunnen ontwikkelen en implementeren die voldoen aan de wetgeving over Corporate Sustainability Reporting Directive (CSRD).
11/01/24
Vier nieuwe projecten van CELTH
De onderzoekers van CELTH zijn samen met werkveldpartners met maar liefst vier nieuwe projecten gestart. De projecten richten zich op een bewonersprofijt en -betrokkenheid, een eerlijker verdeling van de voordelen van toerisme en een rankingsystematiek voor duurzame prestaties van natuurhuisjes.

||| Agenda |||

Momenteel geen berichten aanwezig.