Loterij ondersteunt festival Spoorwegmuseum fors
Links marketeer Marleen Schlichting, rechts Nicole Kuppens. Foto: Spoorwegmuseum
Het ‘Leukste reisje van Nederland’ is een speciaal festival van twee weken vol kunst, cultuur, vermaak,lezingen en verrassingen. Het festival is gepland voor de laatste twee weken van juni. De extra bijdrage komt bovenop de jaarlijkse bijdrage van €300.000. Daarnaast krijgt het museum een bedrag van €337.496 van de deelnemers aan de BankGiro Loterij die ervoor gekozen hebben direct voor het Spoorwegmuseum mee te spelen. >>>
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Cultuur
Trefwoorden: evenement, festival, sponsoring, cultuur, attractie